Handel w Praktyce

To one podkręcą sprzedaż w przyszłym roku – Spielwarenmesse z trzema silnymi trendami na rok 2023

Spielwarenmesse, wiodące targi na świecie, to różnorodność wyrobów, nowe produkty i innowacje. Na 2023 rok międzynarodowy Komitet Trendów ogłosił trzy kluczowe trendy: „Odkryj!”, „Marki dla fanów” i „MetaToys”. Odwiedzający targi będą mogli poznać je w Norymberdze w dniach od 1 do 5 lutego 2023 r. W ramach przeprojektowanej przestrzeni ToyTrends, obejmującej powierzchnię około 400 m² w hali 3A, produkty będzie można obejrzeć i przetestować. A podczas Toy Business Forum trendy omówią zaproszeni eksperci.

Spielwarenmesse ogłosiło dziś trendy na 2023 rok. Te trzy trendy pomogą sprzedawcom w wyborze asortymentu o wysokim potencjale sprzedaży.

Odkryj! – odkrywaj nowe światy

„Odkryj!”, nazwa mówi wszystko. Tutaj wszystko ostatecznie kręci się wokół odkrywania nowych światów i tematów. Inne kraje, kultury i języki, cud natury lub nieznane galaktyki – budzą ducha odkrywcy, który szuka odpowiedzi na wszystkie pytania „jak i dlaczego”. Produkty w ramach tego trendu wzbudzają ciekawość nieznanego i zachęcają dzieci do intensywnego badania nowych światów, aby mogły je zrozumieć.

Marki dla fanów – emocje dla młodszych i starszych

Bazą dla drugiego trendu, „Marki dla fanów”, są licencje i produkty retro. Kostka Rubika i gra Ludo to klasyki w świecie gier. Postacie z komiksów oraz znane postacie z filmu i telewizji cieszą się niesłabnącą popularnością. Często fascynacja trwa znacznie dłużej niż dzieciństwo i jest przekazywana kolejnym pokoleniom. Nowe i powracające motywy licencyjne odzwierciedlają ten trend. Tak jak zabawki retro, które potrafią równie mocno namieszać wśród młodszych i starszych fanów.

MetaToys – zabawki w nowych wymiarach

Innowacyjne podejścia i technologie do zabawy są w centrum trendu „MetaToys”. Cyfrowy świat rozwija się dynamicznie, wspierając nie tylko postęp w życiu codziennym, ale także nowe możliwość w branży zabawek. Te możliwości są wykorzystywane przez sektor w produktach, które są odtwarzane w technologii Web3 lub wykorzystują choćby rozszerzoną rzeczywistość. Trend obejmuje także produkty wprowadzające nas do metaverse i pomagające zrozumieć związane z nimi koncepcje.

Trendy i wiedza

W strefie tematycznej ToyTrends w hali 3A, podczas trwania targów Spielwarenmesse, każdy trend będzie dokładnie zaprezentowany. Dzięki temu, odwiedzający zyskają informacje oraz będą mogli poznać produkty, które dany trend reprezentują. Dodatkowo, podczas Toy Business Forum eksperci omówią je i pokażą ich potencjał biznesowy. To, co ważne,  prezentacje w języku niemieckim i angielskim, będą transmitowane na platformie biznesowej Spielwarenmesse Digital i będą dostępne w formie nagrań VOD także po zakończeniu targów.

Powiązane artykuły