Salony Sizeer w Posnanii, Atrium Koszalin, gdyńskiej Rivierze, a ostatnio w warszawskiej Galerii Młociny – to pierwsze miejsca na mapie handlowej sieci w nowym modelu Flagship. Marketing Investment Group, właściciel multibrandu stawia na wielkopowierzchniowe salony w najlepszych lokalizacjach.
W maju, wraz z otwarciem stołecznej galerii Młociny, rozpoczął działalność kolejny, jak do tej pory największy, salon sieci Sizeer. Na powierzchni ponad 500 mkw fani sneakerów i streetwearu mogą wybierać spośród najszerszej palety produktów topowych marek. Salon jest kolejną realizacją przyjętej strategii Grupy MIG, w myśl której będzie przybywać flagowych multibrandów Sizeer.
Rozwój sieci w modelu flagship jest odpowiedzią na potrzeby klientów skoncentrowanych wokół najlepszych lokalizacji handlowych. W tym formacie sklepów chcemy zaprezentować rozbudowaną ofertę odzieży i akcesoriów z segmentu sport-lifestyle która dotychczas nie była obecna w galeriach handlowych w takim wymiarze. Sklepy mają zapewnić możliwość bardziej kompleksowych zakupów oraz silną integrację omnichannelową z naszą platformą zakupową e-sizeer.com – mówi Andrzej Osika, Członek Zarządu Grupy MIG.
Flagshipy sieci, oprócz większego wyboru asortymentu, wyposażone są w rozwiązania, które nie występują w salonach o mniejszej powierzchni. Stwarza to możliwości do tworzenia akcji specjalnych dla klientów, jak strefa customizacji obuwia, czy aktywacje z wybranymi markami. Salony flagowe stanowią miejsca premiery najrzadszych modeli. Jest to również przestrzeń dla stałych rozwiązań w postaci dedykowanej strefy chill out, czy jak w przypadku Galerii Młociny obecności ponad 17-metrowego monitora witrynowego LED do komunikacji z klientem. To tylko wybrane elementy wyróżniające sklepy Sizeer Flagship.