Handel w Praktyce

Nowi najemcy na Półwiejskiej 2 w Poznaniu

Warszawa, 10 lipca 2019 r. – Jesienią tego roku w wielofunkcyjnej poznańskiej inwestycji Półwiejska 2 zagoszczą dwie nowe marki. Sieć Pepco, wynajęła ok. 600 mkw., a dyskont Dealz – blisko 650 mkw. powierzchni na parterze budynku. W transakcji właścicielowi obiektu doradzał Colliers International.

Półwiejska 2 to pięciokondygnacyjny budynek klasy A o powierzchni użytkowej 9100 mkw., oferujący część handlowo-usługową na dwóch poziomach oraz część biurową. Lokale Pepco i Dealz znajdą się na parterze. Na potrzeby handlu i usług przeznaczono również kondygnację podziemną budynku oraz pierwsze piętro. Do dyspozycji klientów jest dwupoziomowy parking. Wśród pozostałych najemców obiektu są takie marki, jak ING, Jean Louis David, Cukiernia Sowa, McDonald’s czy Aldi.

Półwiejska 2 znajduje się w ścisłym centrum miasta, na terenie śródmiejskiej strefy pieszej, w bezpośrednim sąsiedztwie wielu istotnych dla potencjalnych najemców placówek i urzędów, m.in.: Urzędu Miasta, Sądu Rejonowego i Okręgowego, Poczty Polskiej, w pobliżu uczelni i Starego Rynku. Sklepy wraz z lokalami gastronomicznymi są zlokalizowane od strony ul. Półwiejskiej, która jest najpopularniejszą ulicą handlową Poznania charakteryzującą się dużym nasileniem ruchu pieszego. Szacuje się, że ten popularny deptak każdego dnia odwiedza ponad 40 000 osób.

— Półwiejska 2 to bardzo udany przykład miastotwórczej inwestycji łączącej funkcje biurowe i handlowo-usługowe. Dzięki wprowadzeniu się nowych najemców – sieci Pepco i Dealz – budynek jeszcze bardziej zyska na atrakcyjności w oczach mieszkańców Poznania, tym bardziej, że marki te oferują bardzo atrakcyjne, konkurencyjne ceny i niezwykle dynamicznie się rozwijają. Ambicją  Pepco jest stać się największą i najbardziej znaną marką dyskontów odzieżowo-przemysłowych w Europie — mówi Agnieszka Piekarska, Associate Director w Dziale Powierzchni Handlowych Colliers International.

Pepco to europejska sieć dyskontów oferująca odzież i produkty dla domu. W Polsce marka rozwija się dynamicznie od kilkunastu lat.

Dealz jest międzynarodową siecią sklepów, będącą częścią największej w Europie sieci dyskontów – Poundland. Oferuje produkty spożywcze, drogeryjne, artykuły do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki, artykuły papiernicze i inne.

Powiązane artykuły