Handel w Praktyce

Nowe sklepy DUKA w Polsce

Wraz z nową, świąteczną kampanią marki DUKA na mapie pojawiły się dwa nowe sklepy ze skandynawskim wzornictwem do kuchni i jadalni w centrum handlowym Zielone Arkady w Bydgoszczy oraz we wrocławskiej Alei Bielany. Sieć liczy już blisko 50 salonów, w tym zagraniczne w Bułgarii i Holandii. Tylko w 2015 roku liczba sklepów wzrosła o 30%. Aktywnie rozwijana jest również sprzedaż w kanale on-line.

 

Lokalizacje wszystkich sklepów marki DUKA znajdują się w centrach handlowych typu premium. – Nasza strategia rozwoju sprawdza się w obliczu rosnącej liczby klientów zainteresowanych funkcjonalnym i po prostu pięknym wzornictwem marki – wyjaśnia Teresa Szynkiewicz, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci. Świąteczna kolekcja składa się z trzech głównych linii: tradycyjnej Skandinavisk fest, eleganckiej Gold oraz baśniowej Julmarknad. W ofercie pojawiło się mnóstwo nowości w kategoriach dekoracji, porcelany, jak również produktów prezentowych, w tym oryginalna porcelana FOUR SEASONS, przedstawiająca cztery pory roku.

Proste formy, naturalne materiały i wysoka jakość wykonania to główne cechy projektów DUKA. Wzornictwo marki konsekwentnie czerpie ze szwedzkich tradycji, przekładając je na nowoczesne propozycje funkcjonalnych produktów. Wszystko zgodnie z koncepcją Kitchen life, w ramach której kuchnia to najważniejsze miejsce w domu. – Oczekiwania naszych klientów rosną. Wracamy do korzeni i coraz większe znaczenie ma smaczna, domowa kuchnia. Dowodem na to jest choćby sukces maszynki do makaronu PASTA, która już w pierwszym tygodniu sprzedaży stała się naszym bestsellerem – dodaje Joanna Burakowska, Dyrektor kreatywna DUKA Polska Sp. z o.o.

Sieć pracuje aktualnie nad wyborem nowych lokalizacji w Polsce i zagranicą, stawiając na dalszy rozwój sklepów własnych oraz franczyzowych.

Powiązane artykuły