Handel w Praktyce

Międzynarodowy Kongres Firm Rodzinnych

Tematyka firm rodzinnych nabiera coraz większego rozpędu w polskiej gospodarce: prowadzone są badania, powstają kolejne raporty i artykuły dotyczące ich strategii, wartości, czy procesu sukcesji. Firmy rodzinne dużo lepiej radzą sobie w kryzysie, jednak mimo to 70% z nich może nie przetrwać transferu do II pokolenia. Naprzeciw potrzebom właścicieli i sukcesorów firm rodzinnych wychodzi II Międzynarodowy Kongres Firm Rodzinnych „Nowe Horyzonty – Firmy Rodzinne wobec zmian” wydarzenie poświęcone rozwojowi przedsiębiorczości rodzinnej, która jest filarem światowej gospodarki.


Prelegenci tegorocznego kongresu to przedsiębiorcy – właściciele i zarządzający najbardziej rozpoznawalnych polskich i zagranicznych firm rodzinnych (m.in. Pani Teresa Medica, Suempol), managerowie – autorzy niezwykłych przemian (m.in. Hansgrohe, VOX group), doradcy i naukowcy (stratedzy firm rodzinnych: dr Adrianna Lewandowska, dr Herwig Friedag, Jacek Santorski psycholog biznesu) – znający najświeższe trendy dotyczące firm rodzinnych. Wszyscy chętni dzielić się swoim doświadczeniem, przeżyciami, historiami, o których nie przeczytasz w żadnej książce, nie nauczysz się na żadnym kursie. To wiedza bezcenna!

Nowe horyzonty jakie otwierają się przed firmami rodzinnymi wymagają zdecydowanych działań. Na tym kongresie dowiesz się m.in. jak:

· opracować i wdrożyć skuteczne strategie rozwoju

· jak wprowadzić firmę rodzinną na rynek zagraniczny i utrzymać swoja tożsamość,

· jak pozyskać kapitał finansowy na dalszy rozwój

· Jak przejść efektywnie sukcesję

· a jak – w przypadku braku sukcesora – dobrze sprzedać firmę

Stań się częścią jednego z najlepszych wydarzeń dla firm rodzinnych na świecie! Zapisz się już dziś!

www.kongresfirmrodzinnych.pl

Międzynarodowy Kongres Firm Rodzinnych

Nowe Horyzonty Firmy Rodzinne wobec zmian

19-20 Marzec 2015

IBB ANDERSIA HOTEL Poznań

Organizator

Instytut Biznesu Rodzinnego (www.ibrpolska.pl)

Instytut Biznesu Rodzinnego jest ThinkTank’iem zajmującym się pozyskiwaniem i upowszechnianiem wiedzy o firmach rodzinnych w Polsce. Powstał z inicjatywy dr Adrianny Lewandowskiej, zaangażowanej od wielu lat zarówno naukowo jaki i biznesowo w tematykę przedsiębiorczości rodzinnej. Celem działania Instytutu Biznesu Rodzinnego jest zwiększanie poziomu profesjonalizacji polskich Firm Rodzinnych, poprzez szerzenie wiedzy, dobrych praktyk prowadzenie i publikowanie wyników badań naukowych, rozwój i szerzenie wiedzy oraz wymianę doświadczeń krajowych i zagranicznych.

Powiązane artykuły