Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield podpisała umowę na reprezentowanie firmy Martes Sport w Polsce. Umowa obejmuje doradztwo w zakresie ekspansji sieci sklepów.
– Dynamiczny rozwój naszej firmy wymaga profesjonalnego wsparcia. Cieszymy się, że możemy liczyć na pomoc ekspertów Cushman & Wakefield. Do końca roku otworzymy 26 nowych sklepów, a w IV kwartale 2016 roku planujemy przekroczyć liczbę 200 sklepów Martes Sport Polsce – mówi Tomasz Barchański, odpowiedzialny za rozwój sieci sprzedaży Martes Sport.
Firma Cushman & Wakefield będzie poszukiwała najlepszych lokalizacji dla Martes Sport. Jest to sieć wielkopowierzchniowych sklepów sportowych, które zajmują od 270 do 1200 mkw. W ofercie firmy znajdują się markowe artykuły sportowe do uprawiania najpopularniejszych dyscyplin. Pierwszy sklep został otwarty w sierpniu 2005 roku w Czeladzi. Prężny i konsekwentny rozwój sprawił, że w tej chwili na terenie Polski znajduje się 130 salonów sportowych. Z każdym miesiącem na mapie kraju powstają nowe sklepy Martes Sport.
– Sieć Martes Sport prężnie się rozwija otwierając sklepy w nowych punktach. Cieszymy się, że możemy wspierać tę firmę w dalszym rozwoju. Naszym priorytetem będzie poszukiwanie najlepszych lokalizacji dla nowych sklepów w większych miastach – mówi Szymon Łukasik, Associate w dziale powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.