Handel w Praktyce

TARGI PRODUCENTÓW MAREK WŁASNYCH 24-25 listopada 2015

W dniach 24-25 listopada 2015 roku, na terenie Targów Lublin, zostanie zorganizowana druga edycja Private Label Show, czyli nowoczesnych targów business to business dedykowanych profesjonalistom z branży marek własnych.

 

Celem realizacji imprezy jest stworzenie przyjaznej biznesowi przestrzeni umożliwiającej nawiązywanie relacji handlowych.

 

 

ROZWIŃ SWÓJ BIZNES

 

Targi są organizowane z myślą o przedsiębiorstwach, które rozwijają lub są zainteresowane rozwinięciem produkcji w segmencie marek własnych (dotyczy to zarówno produktów food jak i non-food).

 

Podczas dwóch dni imprezy zostanie zaprezentowana oferta przedsiębiorstw wytwarzających artykuły we wszystkich kategoriach produktowych FMCG.

 

Począwszy od producentów produktów świeżych i mrożonych, a skończywszy na produktach chemicznych i przemysłowych.

 

 

 

Targi służą prezentacji możliwości polskich i zagranicznych dostawców oraz zaaranżowaniu kontaktów handlowych z kupcami reprezentującymi przedsiębiorstwa handlujące markami własnymi.

 

NOWOCZESNY HANDEL

 

Na targach obecni będą decydenci największych sieci handlowych działających na terenie Polski oraz krajów ościennych.

 

 

Private Label Show jest idealną okazją by nawiązać z nimi kontakt, uzyskać dostęp do największych kanałów sprzedaży I współtworzyć fenomen sukcesu rynkowego jakim jest marka własna.

 

 

ZAKRES TEMATYCZNY

I. ARTYKUŁY SPOŻYWCZE

♦ mięso i przetwory mięsne

♦ wyroby przemysłu jajczarsko

♦ produkty i przetwory rybne

♦ produkty mleczarskie

♦ przetwory ze zbóż i makaron

♦ produkty przemysłu piekarskiego

♦ wyroby cukiernicze i przekąski

♦ owoce, warzywa i grzyby

♦ przetwory owocowe, warzywne i grzybowe

♦ przetwory ziemniaczane i skrobiowe  

♦ produkty przemysłu cukrowniczego

♦ wody mineralne i napoje bezalkoholowe

♦ produkty przemysłu tłuszczowo-olejarskiego

♦ wyroby przemysłu koncentratów spożywczych

♦ używki naturalne

♦ zioła, przyprawy korzenne i przyprawy

♦ bakalie

♦ wyroby kulinarne i garmażeryjne

♦ wyroby mrożone

♦ miód i produkty pszczelarskie

♦ żywność dla dzieci

♦ żywność ekologiczna, dietetyczna i zdrowa żywności

 

II. KARMA DLA ZWIERZĄT DOMOWYCH

III. PRODUKTY NON-FOOD

♦ przybory toaletowe i kosmetyki

♦ chemia gospodarcza i środki czystości

♦ artykuły higieniczne

♦ inne

 

IV. LABORATORIA BADAWCZE, INSTYTUCJE CERTYFIKUJĄCE I INNE PODMIOTY WSPIERAJĄCE OBRÓT W ZAKRESIE MAREK WŁASNYCH LABORATORIES,

 

Szczegółowe informacje na temat wydarzenia dostępne na stronie: www.plshow.pl

 

Private Label Show  24-25 November 2015

 

The second edition of Private Label Show will be organized on 24-25 November 2015 in Targi Lublin S.A. – the trade fair in Lublin, Poland. It is a modern B2B (business to business) trade fair dedicated to private label industry professionals.

 

The aim of this event is to create friendly business space that enables establishing and maintaining commercial relations.

 

 

DEVELOP YOUR BUSINESS

The trade fair is organized for enterprises that develop, or are interested in developing, production in the private label area including products for both food and non-food sectors.

 

During the two-day event commercial offers of companies producing articles in all

FMCG (fast moving consumer goods) product categories will be presented.

 

Producers of fresh and frozen food but also manufacturers of chemical and manufactured goods will be present.

 

The trade fair is designed to create opportunities for Polish and foreign suppliers to establish business contacts with buyers representing enterprises engaged in own brands trading.

 

MODERN TRADE

 

The trade fair will be attended by decision makers from the biggest retail chain stores operating in Poland and the neighbouring countries.

 

Private Label Show is an ideal opportunity to establish business contacts with them, in order to get access to the largest sales channels and also to contribute to creating the new but fast developing and extremely successful market of own brands.

 

THEMATIC SCOPE

 

I. FOODSTUFFS/GROCERIES

♦  meat and processed meat products

♦  eggs and poultry products

♦  fish and fish products

♦  dairy products

♦  grain/cereal products and pasta

♦  baking/bakery industry products

♦  confectionery and snacks

♦  fresh fruit, vegetables and mushrooms

♦  processed fruit, vegetables and mushrooms

♦  potato and potato starch products

♦  sugar industry products

♦  mineral waters and soft drinks

♦  oils and fats products

♦  food and beverage concentrates

 

♦  natural stimulants

♦  herbs, spices and condiments

♦  dried fruit and delicacies

♦  culinary products, ready-made food and delicatessen

♦  frozen products

♦  honey and apiarian products

♦  baby food

♦  – organic food, all natural food, whole food, dietetic food (and dietary supplements)

 

II. PET FOOD

III. NON-FOOD PRODUCTS

♦  toiletries and cosmetics

household chemicals and detergents

♦  personal hygiene products

♦  other

 

CERTIFICATION BODIES AND OTHER INSTITUTIONS SUPPORTING VENDING OF PRIVATE LABEL PRODUCTS 

Powiązane artykuły