Udanie rozpoczął się dla Rossmanna rok 2014. Firma w pierwszych tygodniach tego roku otrzymała kilka prestiżowych wyróżnień. Nagrodzone zostały produkty marek własnych Rossmanna. Makaron EnerBIO otrzymał tytuł Superproduktu Świata Kobiet, papier toaletowy Alouette wyróżnili czytelnicy Wirtualnej Polski, natomiast w badaniu opinii publicznej wysokie czwarte miejsce zajęła Isana.
Badanie dla On Board PR Ecco Network przeprowadziła firma SW Research na potrzeby raportu o postrzeganiu marek własnych różnych kategorii produktowych oraz zwyczajach zakupowych. W ostatecznym zestawieniu marka Isana zajęła czwarte miejsce. Wyżej uplasowały się: Pilos i produkty Carrefoura. Pierwsze miejsce przypadło marce własnej Tesco. W pierwszej dziesiątce znalazły się ponadto dwie inne marki Rossmanna. Siódme miejsce zajął Domol, a dziesiąte – babydream.
Bardzo znaczące wyróżnienie otrzymała marka Alouette, której papier toaletowy zwyciężył w głosowaniu czytelników Wirtualnej Polski. Otrzymał 17,5% głosów, wyprzedzając Reginę, Queen i Velvet. Jako ciekawostkę należy dodać, że jedna ze stylizacji w tegorocznym kalendarzu Rossmanna została wykonana właśnie z papieru toaletowego Alouette.
Natomiast tytułem Superproduktu Świata Kobiety 2013 nagrodzono makaron EnerBIO. Produkt marki własnej Rossmanna zwyciężył w kategorii żywność, w podkategorii: produkty gotowe.
- Zapraszamy na Biznes&Trendy 2025 – dowiedz się i zbuduj przewagę w biznesie
- Targi RetailShow 2023 już w listopadzie
- Targi hybrydowe w Rekman – wygodne kontraktacje dopasowane do klienta
- Targi INSIGHTS-X – już jutro!
- Od rozwiązań dla branży FMCG po usługi dla pszczelarstwa – znamy już zwycięskie projekty konkursu Herosi na Starcie!