Handel w Praktyce

InPost usprawnia dostawy dzięki rozwiązaniom Zebra Technologies

Komputery mobilne Zebra TC56 z ekranem dotykowym umożliwiają firmie InPost szybszą i wydajniejszą pracę, lepszą obsługę klienta oraz zwiększenie sprzedaży

Warszawa, Polska — 4 lutego 2019 r. Zebra Technologies Corporation, innowacyjna firma, która dzięki swoim rozwiązaniom i sieci partnerów wspiera przedsiębiorstwa w osiąganiu przewagi biznesowej, ogłosiła, że InPost, technologiczny lider wśród polskich operatorów logistycznych, wykorzystuje jej rozwiązania mobilne. Spółka wyposażyła 3800 pracowników terenowych w komputery mobilne z ekranem dotykowym Zebra TC56. Modele, działające pod kontrolą systemu Android™, umożliwiają im szybsze i bardziej precyzyjne wykonywanie zadań związanych z obsługą paczek. Dzięki temu wdrożeniu wydajność dostaw InPost wzrosła w niektórych przypadkach nawet o 10 proc.

W celu zachowania konkurencyjności i zaspokojenia wymagań klientów, spółka InPost przeszła cyfrową transformację, wdrażając najnowsze technologie i przechodząc na platformę opartą na systemie Android. Firma wymieniła tablety z systemem Windows na komputery mobilne TC56 z ekranem dotykowym. Nowe urządzenia są wyposażone w aplikację MobiCourier dostarczaną przez OpenNet.pl niezależnego producenta oprogramowania dla InPost oraz partnera firmy Zebra specjalizującego się w kompleksowych rozwiązaniach IT dla przedsiębiorstw działających w sektorze usług kurierskich i logistycznych.

„Dla konkurencyjności i zaspokojenia wymagań klientów spółka przeszła cyfrową transformację, wdrażając najnowsze technologie i przechodząc na platformę opartą na systemie Android. Wymieniliśmy tablety z systemem Windows na komputery mobilne TC56 z ekranem dotykowym. Nowe urządzenia są wyposażone w oprogramowanie firmy OpenNet, niezależnego producenta oprogramowania i partnera firmy Zebra, specjalizującej się w aplikacjach do zastosowań logistycznych i programach dla kurierów” — mówi Rafał Brzoska, prezes InPost. „Pracujący w terenie kurierzy odpowiadają w największym stopniu za poziom satysfakcji klientów, musieliśmy więc zapewnić im odpowiednie rozwiązanie technologiczne. Komputery mobilne Zebra TC56 z ekranem dotykowym spełniają nasze wymagania związane z wytrzymałością, czasem pracy i bezpieczeństwem – umożliwiając naszym zespołom lepszą i wydajniejszą pracę. Są przy tym niewielkie oraz łatwe i wygodne w obsłudze” – dodaje Brzoska.

Komputery mobilne TC56, stosowane do obsługi potwierdzeń dostaw przez kurierów InPost, to niezawodne, wytrzymałe i ergonomiczne narzędzia, które pozwalają zmniejszyć liczbę błędów i ograniczyć ilość dokumentacji. Firma może za ich pomocą przekazywać pracownikom terenowym informacje o profilach klientów, wskazówki dojazdu i inne ważne dane w czasie rzeczywistym, co umożliwia optymalizację procesów obsługi i szybszą realizację dostaw. Najważniejszym czynnikiem rozwoju firmy inPost jest ciągłość operacji i możliwość utrzymania przewidywalnych kosztów działalności. Usługa kompleksowego wsparcia serwisowego OneCare™ oferowana przez firmę Zebra obejmuje szybką naprawę lub wymianę przypadkowo uszkodzonych urządzeń, co oznacza niższy koszt posiadania w porównaniu z wcześniej używanymi przez kurierów InPost tabletami z systemem Windows.

„InPost to innowacyjna firma, która stara się spełniać wymagania klientów, którzy oczekują wygodnych i elastycznych dostaw” — mówi Jacek Żurowski, Dyrektor Regionalny Zebra Technologies w Europie Środkowej „W czasach gospodarki w modelu „na żądanie” urządzenia Zebra z systemem Android zostały dostosowane do potrzeb działalności firmy InPost, dzięki czemu usprawniły przepływ pracy oraz wpłynęły na poprawę zadowolenia klienta, a także utrzymanie przewagi konkurencyjnej”.

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE

  • Komputery Zebra TC56 z ekranem dotykowym są wykorzystywane przez 3800 kurierów InPost. Dzięki nim wydajność dostaw wzrosła o nawet 10%.
  • Wykorzystanie spersonalizowanych urządzeń działających pod kontrolą systemu Android umożliwiło firmie InPost konsolidację przepływów pracy personelu, a dzięki temu również przeprowadzenie cyfrowej transformacji w ramach całej organizacji.
  • Umowa na kompleksową usługę wsparcia serwisowego OneCare, świadczona przez firmę Zebra, zapewnia firmie nieprzerwaną działalność i obniża całkowity koszt posiadania urządzeń.

O FIRMIE ZEBRA

Zebra (NASDAQ: ZBRA) umożliwia firmom z branży handlu detalicznego/ecommerce, produkcji, transportu i logistyki, opieki zdrowotnej i innych sektorów osiągnięcie przewagi w zakresie wydajności. Dzięki współpracy z ponad 10 tysiącami partnerów w ponad 100 krajach firma dostarcza dopasowane do potrzeb branży, kompleksowe rozwiązania, które łączą ludzi, zasoby i dane, pomagając klientom w podejmowaniu krytycznych decyzji biznesowych. Oferowane przez Zebra Technologies rozwiązania podnoszą jakość zakupów, umożliwiają śledzenie i zarządzanie zapasami, a także poprawiają efektywność łańcucha dostaw i opieki nad pacjentem. Zebra znalazła się na liście Najlepszych Pracodawców Ameryki w ciągu ostatnich trzech lat w rankingu Forbes. Więcej informacji można uzyskać odwiedzając stronę www.zebra.com lub rejestrując się w systemie powiadomienia o nowościach. Firmę można również obserwować na LinkedIn, Twitterze i Facebooku.

Powiązane artykuły