Platforma e-commerce Hoplano zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Dla dzieci”, zdobywając Laur Opineo 2021. Przyznawany jest on sklepom, które wyróżniają się najwyższą jakością obsługi klienta, czego dowodem są pozytywne opinie zgromadzone w serwisie Opineo.pl w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Ranking Opineo 2021
Tegoroczny raport pokazuje, że pozytywne trendy w e-handlu nabierają rozpędu, mimo trwającej pandemii, a obecność sklepów internetowych na stałe wpisała się w przyzwyczajenia konsumenckie Polaków. W segmencie tym sklepy z artykułami dziecięcymi radziły sobie świetnie, a popyt na produkty dla najmłodszych stale wzrastał. W porównaniu z poprzednim zestawieniem, w kategorii pojawiły się duże zmiany. Na szczycie podium znalazł się sklep internetowy Hoplano.pl, który zdobył 1244 nowych opinii i uzyskał średnią z ocen 4,98. Klienci doceniają wysokiej jakości produkty, a także najwyższe standardy obsługi. Jako mocny atut podkreślają możliwość darmowej dostawy przy zamówieniach od 119 zł i wysyłkę w ciągu 24 godzin. Na drugim miejscu uplasowała się platforma Listymikolaja, natomiast na trzecim Morelkowe.
Metodyka konkursu
Ranking Opineo.pl, niezmienny w swoich założeniach od 2010 roku, opiera się na opiniach wystawionych przez klientów sklepów internetowych, po dokonanych zakupach. Wystawiając ocenę, konsumenci biorą pod uwagę szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta, jakość zapakowania przesyłki oraz deklarują, czy poleciliby ten sklep internetowy swoim znajomym. Gromadzone od ponad 12 lat opinie pozwalają na zachowanie porównywalności ocen na przestrzeni kolejnych edycji. Sposób obliczania punktacji został pozytywnie zaopiniowany przez firmę konsultingową Nielsen, która jest partnerem merytorycznym. Ranking Opineo obejmuje 16 kategorii oraz tradycyjnie – listę najlepszych sklepów internetowych. Pełen raport dostępny jest pod linkiem: https://static.opineo.pl/press/ranking/Raport_2021.pdf
O organizatorze
Serwis Opineo.pl pomaga e-sklepom w budowaniu silnej pozycji na rynku. Ankiety Wiarygodnych Opinii, możliwość uzyskania Certyfikatu Opineo i odznaczenia Słucham Swoich Klientów to tylko kilka udogodnień dla internetowych sprzedawców, będących wyznacznikiem dobrych praktyk w biznesie online.