Konsumenci po raz kolejny uznali firmę Deichmann za lidera jakości obsługi w kategorii: sklepy obuwnicze na polskim rynku. Przyznany firmie tytuł Gwiazda Jakości Obsługi to wynik najwyższych ocen i rekomendacji klientów na 2015 rok.
Gwiazda Jakości Obsługi to wyjątkowa nagroda, przyznawana na podstawie głosów największej w Polsce społeczności konsumentów, korzystającej z portalu www.jakoscobslugi.pl oraz aplikacji mobilnej. Gwiazda jest rozpoznawana i ceniona przez 10 mln Polaków. Polski Program Jakość Obsługi ma na celu wyłonienie przez konsumentów szczególnie rekomendowanych firm w danym roku. Podczas ósmej edycji plebiscytu tytuł ten przypadł również firmie Deichmann, która została ogłoszona jedną z najbardziej przyjaznych firm w Polsce, otrzymując znak potwierdzający najwyższą jakość obsługi klientów.
„Przyznanie nam kolejnej Gwiazdy Jakości Obsługi to dla nas niezwykle miła wiadomość i zaszczytne wyróżnienie” – mówi Johannes Obersteiner, prezes Deichmann-Obuwie. „Dzięki temu wiemy, że Klienci dostrzegają i doceniają nasze starania, które wpisane są w filozofię naszej firmy od przeszło 100 lat! Obejmują one trzy komplementarne obszary: dbałość o Klienta, aby zapewnić wysoki poziom obsługi, dbałość o Pracowników, bez których taka jakość obsługi nie byłaby możliwa oraz dbałość o jakość oferowanych towarów. Takie wyróżnienia to dla nas zawsze dodatkowa motywacja” – dodaje.
- Zapraszamy na Biznes&Trendy 2025 – dowiedz się i zbuduj przewagę w biznesie
- Targi RetailShow 2023 już w listopadzie
- Targi hybrydowe w Rekman – wygodne kontraktacje dopasowane do klienta
- Targi INSIGHTS-X – już jutro!
- Od rozwiązań dla branży FMCG po usługi dla pszczelarstwa – znamy już zwycięskie projekty konkursu Herosi na Starcie!