Wersja do wydrukuSend by emailWersja PDF

Happy Socks: otwarcie pierwszego Concept Store marki w stolicy!

Obrazek
Happy Socks: otwarcie pierwszego Concept Store marki w stolicy!
Happy Socks: otwarcie pierwszego Concept Store marki w stolicy!
Happy Socks: otwarcie pierwszego Concept Store marki w stolicy!
Happy Socks: otwarcie pierwszego Concept Store marki w stolicy!
5 października 2017

Wszystko zaczęło się pod zasnutym chmurami, kwietniowym niebem, podczas kolejnej spóźniającej się szwedzkiej wiosny 2008 roku. Narodziła się wizja, by zwykły, codzienny element ubioru zamienić w kolorowy dodatek, promujący radość. Nierozerwalne połączenie najwyższej jakości, kunsztu i kreatywności. Koncept doprowadzony do perfekcji przez kolektyw Happy Socks; wielo-kolorowe wzory; kropki, paski, romby, i inne formy geometryczne. Czysta zabawa, przyjemność i odrobina radości, jaką marka chce nieść właśnie za pomocą swoich dodatków.

 

Po 5 latach obecności marki w Polsce w końcu doczekaliśmy się salonu w Warszawie. Sklep, który został otwarty 9 września w prestiżowej lokalizacji na Mokotowskiej 56 jest pierwszym samodzielnym Concept Store Happy Socks w stolicy. Sklep, oprócz regularnych kolekcji, które są dostępne w całej sieci sklepów w Polsce, oferuje także kolekcje specjalne we współpracy ze znanymi artystami, które będą pojawiać się w sklepie sukcesywnie na jesieni m.in. Steve Aoki, czy The Beatles. Wnętrze salonu to spojrzenie na szwedzki minimalizm i bogate dziedzictwo marki, reinterpretacja kolorów i fasonów w nowatorski i finezyjny sposób

oraz wykorzystanie wysokiej jakości tkanin i wypracowanie doskonałych krojów gwarantujących niezawodność.

 

Podczas sobotniego otwarcia salonu, marka Happy Socks przygotowała wiele niespodzianek dla jej miłośników m.in. “wesołe” upominki dla pierwszych gości. W ten wyjątkowo ciepły jesienny dzień uczestnicy mieli również okazję posłuchać dobrej muzyki w wykonaniu znanej DJ-ki Neen, skosztować pyszności przygotowanych na tę okazję przez The Cool Cat Bistro oraz zrobić zakupy ze specjalną bonifikatą przygotowaną specjalnie dla pierwszych klientów. Wśród gości przybyłych na otwarcie pojawili się miłośnicy szwedzkiej marki, influencerzy, sneakerheadzi i wielu innych.