W połowie maja do zespołu Samsung Electronics Polska dołączyła Anna Putts, obejmując stanowisko Head of Marketing. Raportując bezpośrednio do Prezesa firmy Hadriana Baumanna, będzie ona odpowiadała za kompleksową komunikację i pozycjonowanie Samsung, w tym wprowadzanie nowych produktów na rynek, wsparcie sprzedaży i budowanie aspiracyjności marki.
Cieszę się, że będę mogła współtworzyć markę Samsung na polskim rynku oraz mam nadzieję, że moje doświadczenie z rynku płatnej telewizji i kontentu przełoży się wprost na sukces marki Samsung – powiedziała Anna Putts.
Anna Putts przez ostatnie 7 lat była związana z platformą nc+, gdzie odpowiadała za całość działań marketingowych, w tym badania, komunikację, media, ofertę, on-line oraz e-commerce.
Anna Putts ma wykształcenie ekonomiczne z zakresu zarządzania i marketingu Jest absolwentką studiów MBA w Londynie oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.
- Zapraszamy na Biznes&Trendy 2025 – dowiedz się i zbuduj przewagę w biznesie
- Targi RetailShow 2023 już w listopadzie
- Targi hybrydowe w Rekman – wygodne kontraktacje dopasowane do klienta
- Targi INSIGHTS-X – już jutro!
- Od rozwiązań dla branży FMCG po usługi dla pszczelarstwa – znamy już zwycięskie projekty konkursu Herosi na Starcie!