Handel w Praktyce

Carrefour Polska przedstawia koncepcję ARENY BIZNESU w Gliwicach.

„Arena Biznesu” to koncepcja zabudowy terenów inwestycyjnych położonych w sąsiedztwie Parku Handlowego „ARENA” w Gliwicach. Właścicielem działek jest Carrefour Polska – lider wielkiej dystrybucji.

Od ponad 16 lat Carrefour rozwija swoje sklepy w Polsce, wspierając tym samym rozwój ekonomiczny regionów. Obecnie pod szyldem firmy funkcjonuje ponad 600 placówek handlowych, do których należą hipermarkety, supermarkety oraz sklepy convenience. Firma jest również właścicielem i zarządcą centrów handlowych oraz sieci stacji paliw.


W portfelu nieruchomości firmy znajdują się również rezerwy terenowe położone przeważnie w sąsiedztwie posiadanych placówek handlowych.


Arena Biznesu
Carrefour Polska dostrzegając potencjał gospodarczy Górnego Śląska, podjął decyzje o waloryzacji należących do firmy działek o łącznej powierzchni ponad 100 000 m kw. położonych przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego w Gliwicach.


Wspomniany teren znajduje się w pobliżu parku handlowego „Arena Gliwice” i stanowi doskonałą lokalizację dla różnego rodzaju działalności biznesowej. Dodatkowym atutem jest możliwość dowolnego łączenia działek i uzyskanie w ten sposób, dopasowanego do indywidualnych potrzeb przyszłych inwestorów terenu. Teren posiada pełną infrastrukturę techniczną i dostęp do instalacji deszczowej, sanitarnej, gazociągowej i wodociągowej.


Miejski plan zagospodarowania przestrzennego dopuszcza w tym miejscu działalność biurową oraz handlową, a na terenach rekreacyjno – sportowych możliwa będzie budowa takich obiektów jak sale gimnastyczne, baseny czy hale sportowe.


Na potrzeby wspomnianej inwestycji Carrefour Polska wraz firmą KrakInvest opracował wstępne warianty zabudowy z możliwością ich indywidualnego dopasowania.


W województwie śląskim Carrefour posiada łącznie 80 placówek handlowych we wszystkich formatach. Jako firma zaangażowana i odpowiedzialna społecznie współpracuje również z licznymi organizacjami i fundacjami non-profit, wspierając tym samym lokalną społeczność.


Carrefour Polska razem z Telemedycyną SA realizuje program „Zadbaj o swoje serce”, w ramach którego promuje ideę badań przesiewowych i profilaktykę zdrowotną oraz „Dożywianie z Carrefour”, gdzie wraz Caritas Polska funduje posiłki najbardziej potrzebującym dzieciom w regionie.


Oprócz tego, każdy sklep angażuje się w szereg mniejszych inicjatyw, starając się na bieżąco monitorować i odpowiadać na potrzeby mieszkańców.

Powiązane artykuły