Handel w Praktyce

Złoty medal dla Argusa

Instytut Monde Selection nagrodził złotym medalem piwo Argus Premium z oferty Lidla. Polskie piwa cieszą się popularnością na całym świecie. Instytucje badawcze nagradzają je za wyjątkowe walory smakowe i wysoką jakość. W tym roku jedna z nich, ceniona na skalę międzynarodową i zarazem najstarsza tego typu organizacja w Europie, Instytut Jakości Monde Selection, uhonorował prestiżowym złotym medalem piwo Argus Premium z Lidla. Uroczyste wręczenie nagrody odbyło się 2 czerwca 2014 r. w Bordeaux we Francji.


Złote godło Monde Selection dla piwa Argus Premium to dla nas wyjątkowa nobilitacja i jednocześnie potwierdzenie, że codzienna praca zmierzająca do ciągłego polepszania jakości produktów naszych marek procentuje. Doceniają to nasi Klienci oraz eksperci reprezentujący branżę, także w skali światowej– komentuje Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polska.

Instytut Monde Selection to założona w 1961 r. europejska organizacja z siedzibą w Brukseli, która testuje i ocenia produkty począwszy od piw, soków, wód, alkoholi mocnych poprzez produkty spożywcze aż po kosmetyki i produkty dietetyczne. Wszystkie zgłoszone do konkursu wyroby poddawane są szczegółowym badaniom zarówno laboratoryjnym, jak i organoleptycznym.

Nad całym procesem czuwa komisja złożona z ponad 70 światowej klasy ekspertów. Badania przeprowadzane są przez akredytowane laboratoria i firmy badawcze. Złotym medalem nagradzane są wszystkie produkty, które otrzymały minimum 80% pozytywnych opinii ekspertów. Wyróżnienie to wzmacnia pozycję marki oraz jej prestiż. Piwo Argus Premium dołączyło tym samym do grona nagrodzonych w poprzednich edycjach polskich piw, m.in. Okocim oraz Tyskie.

Smak wyróżnionego piwa docenił także niezależny sędzia piwny, Marek Gogola:To piwo z gatunku Premium Lager. Zdecydowanie goryczkowe z lekką, orzeźwiającą cierpką nutą. Zapach piwa to połączenie cech chmielowych, delikatnych akordów owocowych i odrobiny słodowej pełni. Piwo jest krystalicznie klarowne w kolorze jasnego złota. Nagazowanie drobne i musujące. Finisz, krótki – cierpko – goryczkowy. Piwo dobrze orzeźwia w gorące dni. Schłodzone do 6 uzupełni także smak grillowanych mięs, pizzy i burgerów.

Lidl w swojej ofercie posiada około 10 rodzajów piw z rodziny Argus dostępnych w stałym asortymencie, w tym m.in. piwa smakowe (El Bravos o smaku tequili lub malinowe), miodowe, Maestic, niepasteryzowane oraz piwo mocne. Dodatkowo sezonowo rodzina piw Argus powiększa się o kolejnych przedstawicieli, np. Argus Koźlak, Argus Porter, Argus Lager, Argus Bursztynowy czy Argus Lemonade. Za sukcesem piw Argus stoją dostawcy posiadający najwyższe kompetencje w wytwarzaniu piwa oraz wysokiej jakości surowce wykorzystywane przy ich produkcji.

Kształtując ofertę piw pod swoją marką własną, kierujemy się w równym stopniu preferencjami konsumentów oraz aktualnymi trendami na rynku, co sprawia że asortyment jest zróżnicowany i dopasowany do potrzeb naszych klientów – dodaje Patrycja Kamińska.

Pod koniec kwietnia Lidl zainaugurował swoją nową koncepcję pod nazwą Browarnia Lidla. W jej ramach sieć oferuje szeroką gamę różnego rodzaju piw ze stałej oferty, która jest urozmaicana pozycjami pojawiającymi się w naszej ofercie czasowo. Są to przykładowo piwa regionalne takie jak Brok, Piast Wrocław lub Fortuna, a także te charakterystyczne dla różnych regionów świata, np. Guiness, Budweiser czy Estrella. Podczas ostatniego tygodnia tematycznego „Vitasia” Browarnia Lidla oferowała piwa typowe dla tamtejszych regionów, jak tajlandzki Chang, japońskie Sapporo lub Asahi, a także chiński lager Tsingtao.

Powiązane artykuły