W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards marka WINIARY otrzymała brąz w kategorii Smart Budżet za kampanię #Winiary. Lato Pełne Smaku.
W nagrodzonej kampanii marka WINIARY inspirowała konsumentów do tworzenia własnych przepisów na desery z galaretką. Realizowane działania zapewniły marce pozycję lidera kategorii w okresie trwania aktywacji oraz umocniły jej pozycję rynkową również w kolejnych miesiącach. Agencją odpowiedzialną za kreacje jest Bite me, a za zakup mediów – UM Thrive.
Nestlé Polska należy do grona „Najbardziej Efektywnych Firm 20-lecia Effie Poland” – tytuł został przyznany firmie w 2019 roku za najskuteczniejszą komunikacją marketingową na przestrzeni minionych dwóch dekad. Także marka WINIARY była wielokrotnie nagradzana statuetkami Effie – w ubiegłym roku wyróżniono kampanię „Bez czekania” wprowadzającą na rynek nowe buliony w słoiczku.
Effie Awards to największy i najbardziej prestiżowy konkurs branży reklamowej na świecie. Po raz pierwszy przeprowadzono go w 1968 roku w Nowym Yorku. Polska jest obecnie jednym z 55 krajów, w których jest on organizowany.