Handel w Praktyce

V Konferencja i Targi Producentów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS POLAND & CEE

Jak zarządzać markami własnymi czyli V edycja FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE

Merytoryczne konferencje, nowe trendy oraz najwięksi specjaliści z branży, a także  konkurs na najlepsze opakowanie to wszystko już 16-17 października 2019 roku w Targach Kielce podczas V edycji programu FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE – jedynego wydarzenia w Europie Środkowo-Wschodniej w 100% poświęconego markom własnym.

V Konferencja i Targi Producentów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE w Targach Kielceto wydarzeniebędące platformą wiedzy, inspiracji i wymiany doświadczeń w zakresie zarządzania markami własnymi.  Każda kolejna edycja wydarzenia  z roku na rok potwierdza rangę i potrzebę  takich spotkań. Edycja 2017  zgromadziła ponad  83 wystawców z 9 krajów: m.in.  Polski, Włoch, Rosji, Ukrainy, Czech, Niemiec i Węgier, a  w ciągu 2 dni wydarzenie odwiedziło  800 specjalistów z branży – kupców, przedstawicieli sieci handlowych, producentów private labels oraz producentów i projektantów opakowań. Wśród wystawców FLP – producentów marek własnych – znajdują się firmy oferujące szeroki asortyment artykułów spożywczych i napojówproducenci kosmetyków i chemii gospodarczej, artykułów higienicznych, leków ABC, karm dla zwierząt i wielu innych produktów. Ważnym partnerem projektów 2017 roku została, między innymi, sieć supermarketów „Piotr i Paweł”.

Na FPL Poland & CEE gościli przedstawiciele m.in takich firm jak  AUCHAN, DELIKATESY CENTRUM, DROGERIE NATURA, E.LECLERC, EUROCASH, HEBE, INTERMARCHE, JERONIMO MARTINSPOLSKA, KAUFLAND, KRAKOWSKI KREDENS, MIRABELKA, NETTO, LEWIATAN, LIDL, PIOTR i PAWEŁ,REAL, ROSSMANN. Jak podkreśla Dorota Kałowska, ekspert  rynku marek własnych, „ dobrze zarządzane marki własne w Polsce, w krótkim czasie stały się naprawdę silną konkurencją dla brandów producenckich. U podstawy nowoczesnych i skutecznych strategii private labels  leży dziś coraz lepsze rozumienie polskiego konsumenta oraz umiejętność odpowiadania na potrzeby i trendy.  – Po taką wiedzę, prosto od praktyków branży z Polski i zagranicy warto przyjechać do Kielc”

W ramach tegorocznej edycji FUTURE PRIVATE LABELS POLAND & CEE  zrealizowanych zostanie szereg projektów, których celem jest pełna i najbardziej praktyczna analiza tego, co się dzieje i co będzie się działo z markami własnymi w przyszłości.

EKSPERCKA KONFERENCJA w całości poświęcona markom własnym

Jednym z ważniejszych wydarzeń będzie konferencja  skupiona na innowacyjności oraz strategicznej roli marek własnych w budowaniu przewagi konkurencyjnej oraz lojalności konsumentów wobec sieci. Prelegentami będą specjaliści private labels zarówno z Polski jak  i z zagranicy – przedstawiciele managementu sieci, agencji badawczych oraz praktycy z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu i koordynowaniu pracy z markami własnymi. 

TARGI PRODUCENTÓW MAREK WŁASNYCH

Zorganizowane w Targach Kielce w drugim co do wielkości ośrodku wystawienniczym w Polsce, odwiedzanym corocznie przez ponad 220.000 zwiedzających, FUTURE PRIVATE LABELS CEE 2018 to okazja do spotkania przedstawicieli sieci handlowych i dystrybutorów z dostawcami oraz z firmami świadczącymi usługi na rzecz właścicieli marek własnych.

Powiązane artykuły