Handel w Praktyce

Uber Eats i Biedronka ogłaszają strategiczne partnerstwo: Codzienne zakupy dyskontowe z dostawą do domu za 0 zł

Uber Eats, wiodąca platforma do zamawiania posiłków i artykułów spożywczych z dostawą, rozpoczęła przełomowe partnerstwo z Biedronką, największą w Polsce siecią detaliczną. Dzięki współpracy, użytkownicy aplikacji mogą zamówić asortyment dostępny w sklepach sieci, po atrakcyjnych cenach dyskontowych Biedronki, z dostawą prosto do domu nawet w 30 minut. Pilotaż objął wybrane sklepy w Warszawie, Krakowie i Poznaniu, a jeszcze w tym roku dołączą kolejne miasta.

Uber Eats tylko w ciągu ostatniego roku zwiększył liczbę zamówień zakupów z dostawą o 250%. Partnerstwo z siecią Biedronka jest kolejnym, kluczowym krokiem w rozwijaniu tego segmentu zamówień przez aplikację.

Współpraca z Biedronką jest odpowiedzią na dynamiczną zmianę nawyków zakupowych Polaków. Klienci oczekują dziś nie tylko najlepszych cen, ale także bezkompromisowej wygody i oszczędności czasu. Dzięki temu partnerstwu, zakupy w największej sieci dyskontowej, które dotychczas wymagały osobistej wizyty, stają się bezproblemowe i dostępne w zasięgu ręki. Co więcej, dla użytkowników Uber One dostawy będą całkowicie za darmo. W rzeczywistości, w której “czas” staje się najcenniejszą walutą, chcemy go oddać naszym lojalnym użytkownikom – mówi Krzysztof Witkowski, Menedżer Działu Retail Uber Eats Polska.

Zmiana nawyków

Wraz ze zmieniającymi się potrzebami konsumentów, Uber Eats wprowadził model subskrypcyjny, w ramach którego użytkownicy otrzymują cashback na przejazdy, 0 zł za dostawy posiłków powyżej określonej kwoty oraz dodatkowe benefity w ramach aplikacji Uber i Uber Eats. Teraz subskrybenci będą mogli także zamawiać zakupy z sieci Biedronka z dostawą za 0 zł. Do końca 2025 roku do programu zostanie włączonych około 20 sklepów, a wkrótce liczba ta wzrośnie do około 40 placówek w piętnastu największych aglomeracjach: Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Bydgoszczy, Lublinie, Szczecinie, Olsztynie, Gdyni, Białymstoku, Rzeszowie, Toruniu oraz Katowicach. Każda z placówek biorących udział w projekcie został przygotowany tak, aby sprawnie obsługiwać zarówno klientów stacjonarnych, jak i zamówienia online składane za pośrednictwem platformy Uber Eats.

Widzimy rosnące zainteresowanie Polaków możliwością szybkich i wygodnych zakupów spożywczych online, dlatego chcemy, aby jak największa liczba konsumentów mogła korzystać z tej opcji za pośrednictwem różnych kanałów dystrybucji. Z ogromną satysfakcją ogłaszamy rozpoczęcie współpracy z Uber Eats, jedną z wiodących platform do zamawiania produktów spożywczych w Polsce. Dzięki temu partnerstwu jeszcze więcej osób będzie mogło kupować produkty wysokiej jakości w najniższych cenach prosto z naszych sklepów. Współpraca z Uber Eats to kolejny etap w rozwoju oferty online Biedronki, pokazujący, że konsekwentnie wykorzystujemy nowe technologie, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów mówi Paweł Żelazko, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka.

W pierwszej połowie 2026 roku planowane jest uruchomienie nawet kilkuset lokalizacji w całej Polsce. Docelowo usługa będzie dostępna wszędzie tam, gdzie działa Uber Eats.

Powiązane artykuły