Handel w Praktyce

Sylwia Zdulska dołącza do działu marketingu PAYBACK Polska

W maju br. do zespołu marketingu PAYBACK Polska dołączyła Sylwia Zdulska obejmując stanowisko Marketing and Brand Manager. Do jej zadań będzie należało efektywne pozycjonowanie marki PAYBACK na rynku oraz wsparcie działań PR i komunikacji do partnerów Programu, by mogli jeszcze lepiej realizować swoje cele sprzedażowe poprzez wzmacnianie relacji z klientami. 

Sylwia Zdulska swoje kompetencje zawodowe w ostatnich latach  rozwijała w branży ubezpieczeniowej. Pracowała dla takich międzynarodowych firm jak Generali, AXA, Liberty Direct i Aviva, odpowiadając  za planowanie i realizację działań marketingowych, brandingowych i komunikacyjnych. Przed związaniem się z rynkiem ubezpieczeniowym pracowała w agencjach reklamowych, dbając o wizerunek klientów z branży FMCG, bankowej, farmaceutycznej oraz telekomunikacyjnej. Ukończyła Akademię Ekonomiczną w Krakowie na kierunku zarządzanie i marketing.

Przez ostatnie lata byłam ściśle związana z segmentem ubezpieczeń, dlatego też praca dla PAYBACK stanowi dla mnie zarówno wyzwanie, jak i stwarza warunki do rozwoju nowych kompetencji. Dziś program bonusowy jest doskonałym narzędziem do komunikacji z klientem, dzięki któremu możemy informować go o różnorodnych akcjach i przygotowywać spersonalizowane oferty. Multipartnerskość natomiast pozwala wyróżnić się na rynku, a konsumentom daje unikalną możliwość bycia nagradzanym niemal każdego dnia – mówi Sylwia Zdulska.

Bardzo się cieszę, że do mojego zespołu dołącza osoba z tak dużym doświadczeniem w marketingu jak Sylwia. Obserwując nieustanny rozwój naszego Programu zdecydowaliśmy się wzmocnić niezwykle ważny dział w naszej firmie, który stara się jak najlepiej poznawać uczestników Programu, by dawać im radość ze zbierania punktów PAYBACK. Mam nadzieję, że wraz z przyjściem Sylwii zaproponujemy naszym uczestnikom jeszcze bardziej angażujące działania, które sprawią, że ich zakupy będą jeszcze przyjemniejsze, a nasi partnerzy zyskają nowe grono zadowolonych i lojalnych klientów – dodaje Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu w PAYBACK Polska

Powiązane artykuły