- Największy w Chinach detalista omnikanałowy pojawi się na styczniowym wydarzeniu w Las Vegas
- Stanowisko 26030 obejmie Magic Runway i asystenta zakupów Biu Robot
- Dr Jack Jing, główny dyrektor operacyjny Suning Technology Group omówi strategię RaaS firmy Suning
Na targach CES 2019 odbywających się w tym tygodniu w Las Vegas firma Suning, gigant handlowy plasujący się na drugiej pozycji wśród czołowych chińskich nie-rządowych przedsiębiorstw i właściciel Suning.com, firmy handlu detalicznego na liście Fortune Global 500, zaprezentuje wiodące działania omnikanałowe i innowacje w dziedzinie inteligentnego handlu detalicznego i inteligentnych domów.
Stoisko firmy Suning z motywem Suning — największy w Chinach detalista omnikanałowy znajdujące się na stanowisku 26030 w obszarze LVCC S2 da gościom wgląd w futurystyczną wizję inteligentnego handlu detalicznego i inteligentnego domu przez zaprezentowanie szeregu aplikacji komercyjnych wykorzystujących sztuczną inteligencję w całym bieżącym portfolio biznesowym firmy Suning.
Dr Jack Jing, główny dyrektor wykonawczy firmy Suning Technology Group objaśnia więcej na temat strategii RaaS (Retail-As-A-Service) firmy Suning z wykorzystaniem koncepcji inteligentnego handlu detalicznego na targach CES 2019, mówiąc: „z przyjemnością przyjedziemy na targi CES 2019 i przedstawimy dodatkowe informacje na temat praktyk inteligentnego handlu detalicznego wraz z postępami, które czynimy w zakresie sztucznej inteligencji, w tym także w naszym centrum badań i rozwoju w Dolinie Krzemowej. Z przyjemnością przywitamy gości przy naszym stanowisku i zaprezentujemy im sposoby, w jakie wykorzystujemy technologie sztucznej inteligencji do analizowania zwyczajów konsumentów, przewidywania trendów konsumpcyjnych, instruowania produkcji i zapewniania konsumentom zróżnicowanych i dostosowanych produktów i usług.
Poniżej omówione są najnowsze zastosowania i produkty technologiczne, które pojawią się na stanowisku wystawowym firmy Suning w tym roku.
- Magic Runway. Najnowszy produkt wywodzący się z Innovation Applications Lab w centrum badań i rozwoju firmy Suning w Dolinie Krzemowej. To doświadczenie wirtualne z rzeczywistością rozszerzoną pozwala klientom na przymierzanie różnych elementów odzieży za pomocą wyłącznie kilku gestów, bez potrzeby spędzania mnóstwa czasu w przymierzalni. Nowa aktualizacja zaprezentowana na targach CES 2019 obejmie funkcję inteligentnego stylisty, która pozwala na automatyczne wykrywanie płci i wieku klienta i odpowiednie dostosowywanie rekomendacji strojów. Rozwiązanie to zostanie także wykorzystane w trakcie nowojorskiego Tygodnia Mody we wrześniu oraz ma być opracowane pod kątem różnych scenariuszy zakupowych odpowiadających potrzebom nowego pokolenia kupujących będących pod wpływem sztucznej inteligencji.Bill Shao, dyrektor Innovation Application Lab w centrum badań i rozwoju firmy Suning w Dolinie Krzemowej dodaje: „Dowiedzieliśmy się, że klienci spędzają bardzo dużo czasu czekając na wolne przymierzalnie, w których mogą przymierzyć ubrania. Jako inteligentny detalista, firma Suning chce stworzyć bardziej wydajne, bezproblemowe i interesujące doświadczenie zakupowe dla tych właśnie klientów i to w tym celu opracowaliśmy Magic Runway. Zaplanowaliśmy wdrożenie tego rozwiązania w domach towarowych Suning w Chinach w celu przyjęcia przyszłych zwyczajów zakupowych”.
- Analiza dystrybucji termalnej i przepływu pasażerów w fizycznych sklepach. Przez wykorzystanie rozpoznawania twarzy i wizualizacji danych do gromadzenia i analizowania informacji w sklepach w celu profilowania i segmentacji klientów technologia ta pozwala na dokładne wyliczenie przepływu pasażerów i zapisywanie preferencji klientów. Następnie na podstawie analizy termalnej tworzona jest mapa cieplna, na której przedstawiany jest rozkład przepływu pasażerów. Informacje te pomagają pracownikom sklepów w przewidywaniu przepływu i analizowaniu zwyczajów, zwiększając skuteczność i zarządzanie towarem. Technologia jest powszechnie używana w sklepach detalicznych Suning i może wesprzeć tradycyjne biznesy.
- Biu Robot. Robot zakupowy ze sztuczną inteligencją na bazie rozpoznawania emocji. Biu Robot to inteligentny automat sprzedażowy. Robot może przemieszczać się w wyznaczonym zakresie w okolicy dowolnego budynku, przenosząc towary. Wykorzystuje do tego technologię rozpoznawania wagi, która pozwala na identyfikację podnoszonych przez przechodzących klientów przedmiotów. Klienci mogą następnie dokonać zapłaty przez zeskanowanie kodu QR umieszczonego na robocie. Urządzenie Biu Robot można z łatwością zainstalować i wykorzystywać w różnych scenariuszach, co pomaga w ulepszaniu zautomatyzowanych działań inteligentnego handlu detalicznego.
Firma Suning zaprezentuje także najnowsze rozwiązania w dziedzinie inteligentnego domu, w tym Magic Mirror, głośnik inteligentny Biu i telewizor PPTV Quantum dot wykorzystujący opracowaną przez Suning platformę Biu OS bazującą na pionierskich rozwiązaniach internetu rzeczy i inteligentnej kontroli głosowej. Dnia 7 stycznia dr Jing wystąpi także na China Night, wydarzeniu organizowanym wspólnie przez Konsulat Generalny Chin w San Francisco i Komitet Organizacyjny targów China Information Technology Expo (CITE). Wydarzenie ma usprawnić komunikację między firmami chińskimi i zagranicznymi oraz stworzyć platformę do prezentacji możliwości.
Stanowisko firmy Suning znajdować się będzie pod numerem 26030 w obszarze LVCC S2.