Handel w Praktyce

Sukcesja z komplementarną ofertą handlową

W łódzkiej Sukcesji na ponad 36 tys. mkw. powierzchni handlowej znajdzie się 160 sklepów, punktów usługowych, restauracji i kawiarni. Centrum, konsekwentnie realizując przyjętą strategię komercjalizacji, zaproponuje mieszkańcom Łodzi atrakcyjną ofertę handlową, której nie znajdą w żadnym innym obiekcie.


Inwestycja będzie przede wszystkim jedynym takim kompleksem w centrum miasta, który – oprócz zakupów – zaoferuje rozrywkę w postaci najnowocześniejszego w kraju 9-salowego kina Helios oraz kręgielni z 24 torami bowlingowymi, strefę dziecięcą, w której znajdzie się sala zabaw Jupi Park oraz Świat Zabawek, gastronomię w funkcjonalnie zaprojektowanym food-courcie i rekreację w klubie Pure Jatomi Fitness z 300-metrowym tarasem zewnętrznym.


Butiki, które powstaną w Sukcesji będą pogrupowane branżowo, ułatwiając klientom poruszanie się po centrum. Wśród nich znajdą się sklepy firm odzieżowych i obuwniczych, między innymi sieć LPP (Reserved, House, Cropp, Mohito, Sinsay), H&M, Pako Lorente, Piazza Di Moda, Piazza Di Moda Young, Zaps, CCC, Deichmann. Ponadto klienci Sukcesji będą mieli do dyspozycji pierwszy w Łodzi sklep z odzieżą sportową Sports Direct, supermarket Piotr i Paweł, elektromarket Media Expert, salony jubilerskie (Apart, Briju) oraz drogerie, a także liczne punkty usługowe w tym salon fryzjerski, aptekę, biura podróży oraz punkty najważniejszych operatorów sieci komórkowych.

Otwarcie Sukcesji zaplanowano na trzeci kwartał 2015 roku.

Powiązane artykuły