Handel w Praktyce

ROZPOCZYNA SIĘ 6. EDYCJA TOYS MILANO & BAY-B

NIEDZIELA 16 I PONIEDZIAŁEK 17 KWIETNIA 2023 @ ALLIANZ MICO – FIERAMILANOCITY
ONLINE NA TOYSMILANO.PLUS OD 8 DO 19 MAJA 2023 R

Jest to wydarzenie b2b, które jest punktem odniesienia dla rynku zabawek, art. dziecięcych i nie tylko. Już teraz wiadomo, iż pobite zostaną rekordy pod względem liczby wystawców, odwiedzających i powierzchni wystawy. To będzie największa edycja w historii! Biorąc pod uwagę wykładniczy wzrost, prognozy na 2024 r. są więcej niż pozytywne, na tyle, że spodziewany jest jeszcze wyższy wzrost powierzchni wystawienniczej. Aby zarejestrować się i wejść bezpłatnie, wystarczy kilka kliknięć na Toysmilano.com

W swojej szóstej edycji, Toys Milano & Bay-B powierzchnia wystawiennicza to ponad 12 tys. m², na której zaprezentuje się 157 firm (+14% w stosunku do 2022 r.) – z czego ponad 23% to podmioty zagraniczne. W sumie reprezentowanych będzie co najmniej 235 marek. Od niedzieli 16 do poniedziałku 17 kwietnia, spodziewanych jest ponad 3 tysięcy gości, w tym kupcy, detaliści, agenci handlowi i liderzy opinii z całej Europy, choć największa grupa pochodzi z Włoch.

Sektor art. dziecięcych – Bay-B – najbardziej zwiększył swój udział na targach dzięki niezwykłemu wzrostowi o 53% w porównaniu z poprzednią edycją. Liczby potwierdzają również najnowsze dane rynkowe: sektor niemowląt zamknął rok 2022 z pozytywnym trendem +3,5% (źródło: GfK), podczas gdy rynek zabawek może pochwalić się znakomitym I kwartałem 2023 roku ze znacznymi +4% ( źródło: Circana). W tej chwili Toys Milano Preview jest nadal w toku: zupełnie nowy obszar – online od marca – przeznaczony dla profesjonalistów z branży, pełen ekskluzywnych produktów, idealny do proaktywnego angażowania wszystkich potencjalnych nabywców na targach i nawiązywania kontaktów. Platforma zanotowała bardzo dobre statystyki. Ponad 5200 wyświetleń, z czego 17% z zagranicy w sumie z 36 krajów.
Wiele firm pozostawiło również kilka interesujących zapowiedzi w sekcji Storytelling na Toysmilano.com, udzielając ekskluzywnych wywiadów.

Po preview, wreszcie live. Oprócz wielu biznesowych spotkań kluczowych dla sprzedaży, Toys Milano i Bay-B będą gospodarzami warsztatów i rozmów, których nie można przegapić, podczas których najnowsze dane rynkowe i trendy zostaną dogłębnie przeanalizowane dzięki cennemu wkładowi firm badawczych Circana i MLD Entertainment (dla rynku zabawek), Sfera Media Group – RCS Group, E-Duesse Communication (dla art. dziecięcych). W programie znajdą się również chwile towarzyskie, takie jak ceremonia wręczenia nagród Gioco per Semper: wyróżnienie dedykowane firmom, które przez cały rok wyróżniały się kreatywnością, wrażliwością i wydajnością, jest jednym z wielu działań realizowanych przez Assogiocattoli lat dzięki kampanii Gioco per Semper, projektowi, który wspiera kulturę zabawy i sezonowe dostosowanie rynku, często związanego z klasycznymi świętami.

A po długo wyczekiwanym live również post. Ci, którzy nie będą uczestniczyć w Toys Milano & Bay-B, będą mogli liczyć na w pełni internetową edycję Toysmilano.plus: czwarty rok z rzędu platforma cyfrowa będzie aktywna od 8 do 19 maja. Aktualności i bogatsze w specjalne treści, prezentacje, wywiady i pogłębione analizy również zaczerpnięte z wydarzenia na targach.

Organizowane przez Salone Internazionale del Giocattolo we współpracy z Assogiocattoli, Toys Milano & Bay-B to jedyne tego typu wydarzenie B2B we Włoszech. Spotkanie 6. edycji odbywa się w Allianz MiCo fieramilanocity (Brama 3 – Viale Scarampo – Mediolan), wystawcy oczekują na odwiedzających w niedzielę 16 i poniedziałek 17 kwietnia 2023 r. w godz. 9.30-18.30. Nie można przeoczyć!

Powiązane artykuły