Handel w Praktyce

Roszady najemców w Galerii Olimp

Lublin, 19 lipca 2019 r. Pierwsze półrocze 2019 r. w Galerii Olimp to czas licznych zmian na mapie obiektu. Do grona Najemców dołączyło dwunastu nowych, trzech zmieniło swoją dotychczasową lokalizację, a kilku przedłużyło umowy najmu. W komercjalizacji właściciela kompleksu – lubelską spółkę PHUT Transhurt Sp. z o.o. – wspiera firma doradcza Colliers International.

Już z początkiem roku galeria poszerzyła ofertę branży wyposażenie wnętrz o sklep Villeroy & Boch liczący 125 mkw. Kolejne miesiące przyniosły kilku nowych najemców m.in.: butik SWISS, Zoom Optyk, sklep MIA galanteria skórzana oraz Czas na Herbatę.

Dla klientów szukających produktów z wyższej półki również znalazło się coś wyjątkowego: przestrzeń butikowa pod nazwą G 10 S łącząca modę, design oraz relaks, oferująca wyselekcjonowane marki cenionych projektantów m.in.: 303 Avenue, by Cabo, Ania Kuczyńska, Diligent, Haratyk i wielu innych. Wnętrze 210-metrowego lokalu zostało podzielone na strefy: mody oraz nail bar (manicure, pedicure), make-up oraz fryzjerskiej. Jest to jedyny taki showroom w lubelskiej galerii, gdzie klient może skorzystać z kompleksowej oferty modowej w połączeniu ze strefą beauty.

W ostatnim czasie centrum poszerzyło także ofertę strefy food court o nowy lokal Erbil Doner Kebab, znajdujący się w sąsiedztwie Multikina.

Wśród nowych lokali w Galerii Olimp w ostatnich 6 miesiącach pojawiły się również sklepy lokalnych najemców, oferujących odzież włoską oraz polskich producentów: Voque Boutique, Arioso, Ryłko Fashion, Style Boutique i Bella. Wzmocniły one znacznie ofertę butików z odzieżą damską.

Jednocześnie decyzje o przedłużeniu umów podjęły marki: Sephora, GO Sport, Wojas, Vision Express, Empik i Reporter Young. Większość z nich wraz z decyzją o pozostaniu przeprowadzą remodeling swoich salonów.

— Postanowiliśmy przedłużyć umowę na kolejne lata z Galerią Olimp, w której sklep GO Sport jest obecny już od 10 lat. Mimo dynamicznej sytuacji na rynku centrów handlowych w Lublinie, Galeria Olimp cały czas pozostaje jednym z najważniejszych i największych obiektów tego typu w regionie Lubelszczyzny, dysponując najszerszą ofertą oraz indywidualnym podejściem do klienta. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, sklep GO Sport na początku przyszłego roku przejdzie modernizację i na wiosnę 2020 r. otworzy się w nowej odsłonie — mówi Ewelina Piotrowska, menedżer ds. rozwoju marki GO Sport.

Część sklepów jak Coccodrillo, Orange, Bank Millennium, które wcześniej przedłużyły już umowy najmu otworzyły swoje lokale w nowych konceptach.

— Przedłużenia umów najmu szczególnie przez marki, które są obecne w Galerii Olimp od początku jej działalności, np.: GO Sport, Sephora i Vision Express, potwierdzają, że utrzymuje ona swoją wysoką pozycję na rynku pomimo zmieniającego się otoczenia konkurencyjnego. Obiekt posiada grupę lojalnych klientów, którzy chętnie ją odwiedzają. Najemcy doceniają to i przedłużając umowy, dokonują prac remontowych swoich lokali, aby dodatkowo podnieść jakość doświadczeń klientów, którzy od lat odwiedzają Olimp. Galeria jest przykładem konsekwentnej realizacji strategii najmu opartej na różnorodności oferty, obejmującej marki krajowe oraz marki lokalne, unikalne tylko dla tego centrum. Ta mieszanka stanowi o wyjątkowości tego miejsca i jest znacznym atrybutem wyróżniającym Olimp wśród centrów lubelskich — mówi Karolina Nitowska  Senior Associate Działu Powierzchni Handlowych w Colliers International.

Galeria Olimp nieustannie stara się wzmacniać ofertę, biorąc pod uwagę potrzeby klientów, którym zapewnia dostęp do szerokiego i zróżnicowanego portfela marek.

Powiązane artykuły