Producenci gier i zabawek rozpoczynają rok od udziału w targach „Toys&Games” w Hongkongu. Na tym największym w tej części świata wydarzeniu spotkają się kluczowi przedstawiciele branży z USA, Azji, Australii, Afryki oraz Europy, którą reprezentować będą m.in. polskie firmy.
To już 45 edycja targów, które co roku gromadzą liczne grono wystawców i kupujących z całego świata. W tym roku wydarzenie odbyło się w dniach 7-10 stycznia i jak prognozują organizatorzy, wzięło w nim udział blisko 3 tys. wystawców oraz 50 tys. kupujących. Podczas „Toys&Games” Polskę będą reprezentowały 4 firmy, w tym marka klocków – Blocki, która pojawi się na targach po raz drugi.
Polska marka klocków wzmacnia eksport
Blocki to ponad 100 zestawów klocków w 7 seriach tematycznych, takich jak MyPolice, MyCity, MyFireBrigade czy MyArmy. Blocki tworzone są przez specjalistów w dziedzinie projektowania zabawek, a zestawy cechują się bardzo dobrą jakością oraz konkurencyjną ceną. Obecnie produkty marki trafiają do konsumentów na terenie Polski oraz Holandii, Francji, Belgii, Turcji i Malty. Uczestnictwo w targach to dla polskiej firmy nie tylko doskonała okazja do promocji marki, pozyskania nowych kontraktów, ale także do obserwacji trendów i nowości w branży. – Jednym z głównych celów naszej strategii jest rozwój eksportu. W związku z tym, obecność na różnorodnych targach branżowych to obowiązkowy punkt w naszym kalendarzu. Wierzymy, że wizyta na „Toys&Games” w Hongkongu będzie równie udana, jak zeszłoroczna i przyczyni się do nawiązania współpracy z nowymi kontrahentami, a także pozwoli umocnić relacje z naszymi obecnymi parterami – komentuje Michał Świeca, przedstawiciel marki Blocki.
Podczas targów „Toys&Games” można będzie zapoznać się z trendami, które będą obowiązywały w branży w tym roku. Jest to więc doskonała okazja, aby rodzimi producenci zaprezentowali swoje produkty i powiększyli liczbę kontrahentów na zagranicznych rynkach.