Handel w Praktyce

Paczkakorzyści.pl Poczty Polskiej z gotowymi szablonami aukcji na Allegro.

Paczkakorzysci.pl to platforma sprzedaży przedpłaconych usług paczkowych Poczty Polskiej. Specjalnie dla osób sprzedających na Allegro, Poczta przygotowała darmowe szablony do tworzenia aukcji.

Klienci mogą wybierać na stronie gotowe szablony i dopasować je do swojej e-działalności. Szablony zostały zaprojektowane i zaprogramowane zgodnie ze specyfikacją wzorów Allegro. Na razie największą popularnością cieszą się te związane z branżą „Dom i ogród” i „Elektronika”.
– Dzięki wielu różnym kategoriom branżowym proponujemy 14 wzorów, które można personalizować pod własne potrzeby. Allegro.pl to najpopularniejsza platforma e-sprzedaży w Polsce, korzysta z niej wielu naszych klientów, to właśnie dla nich stworzyliśmy wygodny i łatwy w obsłudze kreator aukcji – mówi Marek Cynowski, pełnomocnik ds. eCommerce w Poczcie Polskiej.

Opakowania i ubezpieczenie również w cenie

Szablony aukcji to dodatkowe ułatwienie dla klientów paczkowej platformy sprzedażowej Poczty Polskiej: paczkakorzysci.pl. Obecnie są na niej dostępne 4 przedpłacone pakiety paczkowe. Najmniejszy liczy 100 paczek w cenie 6.99 PLN netto za przesyłkę, największy to 600 przesyłek w cenie 9.99 PLN. Oferta najmniejszego pakietu jest przeznaczona dla firm, które do tej pory jeszcze nie korzystały z usług paczkowych Poczty Polskiej.
We wszystkich pakietach klienci dostają opakowania w cenie – dokładnie takie jakie wybiorą z szeregu propozycji. Wszystkie formalności związane z zamówieniem załatwimy on-line na stronie paczkakorzysci.pl

Każdy z pakietów jest realizowany w usłudze Paczka48, tym samym klienci mają zagwarantowane doręczenie przesyłki do drugiego dnia po nadaniu, możliwość korzystania z aplikacji ułatwiającej jej przygotowanie do wysłania oraz otrzymują ubezpieczenie przesyłki.

26 miliardów złotych na e-rynku

Poczta Polska jest obecnie najpopularniejszą firmą logistyczną wśród firm branży eCommerce. Z usług spółki regularnie korzysta prawie 60 proc. przedsiębiorstw z tego segmentu. Takie wyniki to efekt elastycznej oferty i ofensywy produktowej Poczty Polskiej. Spółka skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. Jednym z nich jest właśnie rynek eCommerce, którego wartość w Polsce szacowana jest na ok. 26 mld zł, a jego udział w handlu rośnie w bardzo szybkim tempie – z 3,8% w roku 2012 do 5,9% w roku 2017. Już obecnie, tylko w ciągu godziny, w Polsce realizowanych jest ok. 15 tysięcy przesyłek z towarami zakupionych w sklepach internetowych.

Powiązane artykuły