Polski oddział marki OPPO podpisał umowy dystrybucyjne z firmami NTT S.A., ABC Data S.A. oraz TelForceOne S.A. Powyżsi dystrybutorzy zapewnią szeroką dostępność produktów OPPO w Polsce razem z głównym dystrybutorem marki, którym w listopadzie zostało AB. S.A.
Na mocy podpisanych dokumentów produkty OPPO będą dostępne dla szerokiego grona klientów w całej Polsce. Podpisanie umów dystrybucyjnych to kolejny krok w procesie intensywnych przygotowań do wejścia marki na polski rynek, które zaplanowano na pierwszą połowę 2019 roku.
“Cieszymy się z podpisanych umów, które w znaczącym stopniu rozszerzają grono oficjalnych dystrybutorów naszych produktów. Dzięki współpracy z NTT S.A., ABC Data S.A. oraz TelForceOne S.A. będziemy w stanie zapewnić dostępność telefonów i akcesoriów OPPO na terenie całego kraju.” – powiedział Łukasz Łyżwa, Head of Sales polskiego oddziału marki OPPO.