Handel w Praktyce

„Media & Marketing Polska” zmienia layout, logo i stawia na inspirację

Najważniejszy magazyn dla branży reklamowej i marketingowej „Media & Marketing Polska” od września ukaże się w nowej szacie graficznej. Zmieni się także logo tytułu.

Korzyści dla czytelników

Obok zmian wizualnych, takich jak: wyraźniejszy podział treści, więcej światła na stronach czy zmiana czcionki – w miesięczniku pojawi się także nowa struktura sekcji i nowe działy. Fokus będzie wiodącym tematem numeru.

Zespół „Media Marketing Polska” to najlepsi dziennikarze, którzy co dzień szukają najciekawszych informacji o rynku reklamowym i marketingowym. W nowym magazynie wykorzystujemy ich wiedzę i doświadczenie, aby jeszcze bardziej zainspirować Czytelników i przedstawić dogłębną analizę najciekawszych zjawisk mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny MMP

Największą część magazynu, od września, będą zajmować trzy działy: Media,  Marketing  i  360° (czyli szeroko rozumiana reklama). Redakcja zapewnia, że każdy – niezależnie od tego, czy jest mediowcem, marketingowcem, czy kreatywnym – znajdzie w tych działach coś dla siebie.

–  Wierzymy, że praca w marketingu i reklamie to wspaniała przygoda. Nowy magazyn będzie także odbiciem tej bardzo ciekawej, kreatywnej branży. Cieszymy się nią i dlatego mamy nową sekcję After poświęconą ciekawostkom z życia agencji, imprezom czy związkom reklamy ze sztuką. Tutaj znajdzie się także przegląd najważniejszych książek, filmów czy wystaw, które dotykają tematu marek, reklamy czy po prostu są częścią twórczości ludzi z branży – wymienia Wygnański

Nowym działem będzie także Forum, w którym publikowane będą wyraziste opinie. Natomiast Insight będzie zbiorem danych o jednym, aktualnym zjawisku.

Inspiracja przed wszystkim

To tylko część nowości na jakie będą mogli liczyć czytelnicy MMP. Zmianom w magazynie przyświeca idea „nie tylko informować, ale także inspirować”. Dziennikarze będą dostarczać profesjonalnej i rzetelnej informacji  o  branży, która będzie inspiracją do ich codziennej pracy.

– Będziemy jeszcze bardziej „cyfrowi” w doborze kontentu. Na co dzień wszyscy żyjemy mediami cyfrowymi, ale w Facebooku czy Instagramie trudno znaleźć pogłębiony opis świata digital. Uważamy, że to właśnie magazyn  drukowany, przez dystans i oddech, które stwarza, jest właściwą przestrzenią do głębszej refleksji nad zjawiskami, które dotyczą internetu – dodaje redaktor naczelny

Nowe możliwości dla reklamodawców

Nowy layout będzie również przyjazny reklamodawcom. Umożliwi im jeszcze lepszą ekspozycję własnych produktów i usług, ponieważ zmieni się sposób zarządzania powierzchnią reklamową. Więcej informacji na temat możliwości reklamowych zainteresowani znajdą TUTAJ lub w bezpośrednim kontakcie pod adresem e-mail: pawel.balcerek@media.com.pl

Powiązane artykuły