Klienci Domu Mody Klif, należącego do portfela nieruchomości zarządzanych przez Cushman & Wakefield, już w maju będą mogli skorzystać z unikalnej oferty butiku Private Klub, który dołączy do grona salonów oferujących modę premium. Pośród marek znanych ze światowych wybiegów w ofercie butiku pojawią się m.in. kolekcje sygnowane logiem Karl Lagerfeld oraz JOOP!.
Salon Private Klub – moda premium w sercu miasta
Butik Private Klub, to 30 lat tradycji głęboko zakorzenionej w pasji do mody wysokiej oraz marek selektywnych, które charakteryzuje zarówno unikalny design, jak i wyjątkowy kunszt. Na przestrzeni trzech dekad, Private Klub, oferowało najnowsze kolekcje projektantów z Włoch, Niemiec oraz Francji, co owocowało współpracą z takimi domami mody, jak: Vivienne Westwood, Givenchy, Dolce & Gabbana, Cerruti oraz Iceberg.
Zamiłowanie do mody oraz stylu, pozwoliło reprezentantom butiku angażować się w organizację profesjonalnych pokazów mody oraz koordynację profesjonalnych sesji zdjęciowych do magazynów modowych. W myśl, że pewne zasady nie powinny być łamane, Private Klub, oferuje jakość oraz styl, które zarówno w modzie, jak i biznesie są ponadczasowe. Teraz w Domu Mody Klif w samym sercu Warszawy. Salon otwarty zostanie na poziomie 1 w bliskim sąsiedztwie LG Brand Store.
Unikalne produkty marek Karl Lagerfeld oraz JOOP! na zamówienie.
Kwintesencją oferty butiku Private Klub jest marka Karl Lagerfeld, której przedstawiciele kontynuują kultową wizję i estetykę założyciela – projekty łączą tradycję ze współczesną estetyką. Brand celebruje kolosalny dorobek twórczy Karla Lagerfelda i przedłuża dzieło życia legendarnego projektanta. Dzięki wieloletniej bezpośredniej współpracy z marką, butik Private Klub posiada w ofercie unikalne serie kolekcji. Umożliwia także dostarczenie niemalże każdego produktu, sprowadzanego na indywidualną prośbę klienta. Już od 12 maja w Domu Mody Klif pojawi się kolekcja damska oraz największa kolekcja męska dostępna w punkcie stacjonarnym. To będzie jedyny salon z tak różnorodnym oraz szerokim asortymentem.
Powstała w 1987 roku, marka JOOP!, to przede wszystkim perfekcyjne i przemyślane wykończenie każdego produktu. Kolekcja trafia do pewnych siebie kobiet i mężczyzn ceniących sobie kunszt krawiecki na najwyższym poziomie oraz unikatowość noszonych ubrań. Łączy w sobie nowoczesność, elegancję, oryginalność oraz pasję. Noszący ubrania tego niemieckiego domu mody, mogą czuć się wyjątkowo, wyrażając przy tym własną osobowość. Szeroka gama produktów marki JOOP! pojawi się już na jesieni br.
Dom Mody Klif, to kameralna przestrzeń, oferująca najlepsze marki segmentu premium w jednym miejscu. Cieszymy się, że możemy dołączyć do prestiżowego grona najemców oraz zaoferować klientom Domu Mody Klif, najwyższej klasy produkty, które spełniają oczekiwania najbardziej wysublimowanych potrzeb. Wieloletnia, głęboko zakorzeniona tradycja oraz pasja do mody, to nasz przepis na sukces. Mamy nadzieję, że wspólnie z Domem Mody Klif napiszemy kolejny rozdział w perspektywie rozwoju naszej marki – komentuje Małgorzata Baraś przedstawiciel firmy Private Klub.
Dom Mody Klif aktywnie wspiera najemców
Dom Mody Klif z powodzeniem realizuje działania o charakterze Online2Offline wsparte szeroką komunikacją widoczną w kanałach mediów społecznościowych. Celem poszczególnych aktywności jest podnoszenie współczynnika konwersji oraz wsparcie najemców segmentu premium poprzez różnorodne narzędzia. Pośród nich są m.in. dedykowane poszczególnym markom kampanie, sprzedaż live oraz pro-sprzedażowe akcje promocyjne.
Zrealizowanych od zeszłego roku ponad 30 projektów typu „live-selling”, pozwoliło wygenerować bardzo dobre rezultaty sprzedażowe, mimo znaczących ograniczeń w handlu. Z takiej formy promocji, w ramach realizowanego przez zespół zarządzania nieruchomościami Cushman & Wakefield Programu Wsparcia Najemców w Domu Mody Klif, skorzystały m.in.: Pinko, Patrizia Pepe, Liu Jo, Deni Cler, Max Mara, United Colors of Benetton, Marella, Elisabetta Franchi czy też Luisa Spagnoli. Sprzedaż live prowadzona za pośrednictwem mediów społecznościowych Domu Mody Klif spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem klientów oraz została doceniona przez najemców.
Dom Mody Klif konsekwentnie realizuje działania dedykowane optymalizacji akcji marketingowych tak, aby były one efektywne w perspektywie najemców oraz naszych klientów. Każda z aktywności ma na celu podkreślenie unikalnego charakteru Domu Mody Klif, który słynie z marek premium, a także unikalnych doświadczeń zakupowych – teraz także w odsłonie łączącej świat online ze światem offline – dodaje Waldemar Kurdziel-Świeczka, Dyrektor Domu Mody Klif z ramienia międzynarodowej firmy Cushman & Wakefield specjalizującej się w kompleksowym zarządzaniu nieruchomościami.
Więcej informacji o ofercie Domu Mody Klif na www.klif.pl
Warszawski Klif został otwarty w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce i wielokrotnie nagradzany kreator trendów fashion oraz lifestyle. Od ponad 20 lat marka przyciąga pasjonatów i koneserów mody, którzy poszukują unikalnych produktów z Polski i zagranicy, oferując szeroką i zróżnicowaną gamę marek z sektora premium oraz mainstream. Z biegiem lat Dom Mody Klif w Warszawie rozszerzył swoje portfolio o dodatkowych Najemców. Obecnie na przestrzeni 18 500 m² dostępne są 104 sklepy, wśród których znajdziemy zarówno polskie, jak i zagraniczne butiki fashion m.in.: Elisabetta Franchi, Max&CO, Paul Ka, Max Mara, Michael Kors oraz Imperium Milano, Pinko, Patrizia Aryton i Patrizia Pepe oraz popularne i cenione sieci jak: H&M, Olsen, S’portofino, United Colors of Benetton, LiuJo. Oprócz marek modowych, w szerokiej ofercie Klif znajdziemy również sklepy z biżuterią m.in.: TOUS, La Marqueuse oraz oferujące sprzęt elektroniczny i wyposażenie wnętrz jak: Sony Center, LG Brand Store, DUKA, Premium Home. Do dyspozycji Klientów dostępny jest również sklep spożywczy Piotr i Paweł oraz ogródek restauracyjny YOKO Sushi, Costa Coffee i Salad Story.