Handel w Praktyce

LVMH i Google Cloud nawiązują strategiczne partnerstwo w zakresie AI i chmury obliczeniowej

LVMH i Google Cloud ogłaszają strategiczne partnerstwo, by wspierać innowacje i opracować nowe rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i chmurze obliczeniowej. Obie firmy połączą siły, aby umożliwić indywidualnym markom produktów luksusowych LVMH oferowanie  klientom nowych, spersonalizowanych doświadczeń, które będą sprzyjać długoterminowemu wzrostowi. Partnerstwo pozwoli wykorzystać kreatywność, zasoby, możliwości technologiczne i uznaną pozycję obu firm na swoich rynkach. 

Współpraca między LVMH i Google Cloud opiera się na dostarczeniu zespołom marek LVMH (m. in. Moët & Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot, Louis Vuitton, Christian Dior Couture, Celine, Kenzo, Givenchy, Fendi, Marc Jacobs, Tiffany & Co, Sephora) nowychtechnologii sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML). Rozwiązania te nie tylko usprawnią operacje biznesowe, pomagając w prognozowaniu popytu i optymalizacji stanów magazynowych, ale także dzięki personalizacji poprawią doświadczenia klientów, spełniając przy tym najsurowsze wymogi LVMH w zakresie prywatności i bezpieczeństwa.

Podczas gdy AI będzie w coraz większym stopniu oddziaływać na każdy element łańcucha wartości (value chain) w LVMH – od rozwoju produktów, przez łańcuchy dostaw, po kontakty z pracownikami, partnerami i klientami – firma będzie wykorzystywać najnowocześniejszą technologię Google Cloud i światowej klasy narzędzia AI/ML, aby umożliwić rozwój nowych zastosowań biznesowych w dużej skali, spełniając przy tym najwyższe standardy klientów. 

LVMH otrzyma również wsparcie Google Cloud w zakresie tworzenia dedykowanych, inkluzywnych programów podnoszenia kwalifikacji i certyfikacji w zespołach pracujących dla poszczególnych marek. Aby przyspieszyć rozwój i innowacje w tym zakresie, obie firmy planują dodatkowo uruchomić w Paryżu Akademię Danych i Sztucznej Inteligencji.

W ramach partnerstwa, LVMH będzie również korzystać z Google Cloud w celu modernizacji elementów swojej infrastruktury IT, co poprawi zwinność, bezpieczeństwo, efektywność kosztową i zapewni wydajność na dużą skalę, dzięki czemu możliwa będzie realizacja nawet najambitniejszych projektów biznesowych.  

Nowe partnerstwo z Google Cloud jest znaczące i bezprecedensowe oraz odzwierciedla nasze duże ambicje. Dzięki połączeniu najlepszych podejść obu firm w swoich w branżach, będziemy mogli zrobić krok naprzód w zakresie wykorzystania danych i AI. Dla nas prywatność, personalizacja i luksus są synonimami i zawsze tak będzie. Nowe możliwości oferowane naszym klientom są są tym, na co pracują nasze utalentowane zespoły w LVMH: wyjątkowym i niezapomnianym doświadczeniem – powiedział Toni Belloni, Group Managing Director, LVMH.

Z dumą wchodzimy w tak innowacyjne i szerokie partnerstwo z LVMH, aby wspierać ich rozwój dzięki technologii chmury i możliwościom AI. Razem możemy pomóc w kształtowaniu przyszłych doświadczeń konsumentów w branży dóbr luksusowych” – powiedział Thomas Kurian, CEO, Google Cloud.

O LVMH

LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton jest reprezentowane w sektorze win i napojów alkoholowych przez portfolio marek, który obejmuje Moët & Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot Ponsardin, Krug, Ruinart, Mercier, Château d’Yquem, Domaine du Clos des Lambrays, Château Cheval Blanc, Colgin Cellars, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Belvedere, Woodinville, Volcán de Mi Tierra, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Cape Mentelle, Newton, Bodega Numanthia, Ao Yun, Château d’Esclans i Château du Galoupet.

Dział mody i wyrobów skórzanych obejmuje marki Louis Vuitton, Christian Dior Couture, Celine, Loewe, Kenzo, Givenchy, Fendi, Emilio Pucci, Marc Jacobs, Berluti, Loro Piana, RIMOWA, Patou i Fenty.
LVMH jest obecna w sektorze perfum i kosmetyków z markami Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Kenzo Parfums, Perfumes Loewe, Benefit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma, Fresh, Fenty Beauty by Rihanna i Maison Francis Kurkdjian. Dział LVMH zajmujący się zegarkami i biżuterią obejmuje marki Bvlgari, Tiffany & Co, TAG Heuer, Chaumet, Dior Watches, Zenith, Fred i Hublot.

LVMH prowadzi również selektywną sprzedaż detaliczną oraz inne rodzaje działalności poprzez DFS, Sephora, Le Bon Marché, La Samaritaine, Groupe Les Echos, Cova, Le Jardin d’Acclimatation, Royal Van Lent, hotele Belmond i Cheval Blanc.

O Google Cloud

Google Cloud zwiększa zdolność każdej organizacji do przeprowadzenia cyfrowej transformacji biznesu dzięki najlepszej infrastrukturze, platformie, rozwiązaniom branżowym i specjalistycznej wiedzy. Dostarczamy kompleksowe, zaawansowane i w pełni zintegrowane rozwiązania które wykorzystują najnowszą technologię Google – a wszystko to z wykorzystaniem najczystszej chmury w branży. Klienci w ponad 200 krajach traktują Google Cloud jako zaufanego partnera, który rozwiązuje ich najważniejsze problemy biznesowe.

Powiązane artykuły