Piętnaście nowych placówek Netto 3.0, w tym czternaście w miejsce Tesco i siedem rozpoczynających historię Netto w poszczególnych miejscowościach – takim wynikiem Netto podsumowuje ostatnie dwa tygodnie ekspansji na polskim rynku. W ostatnich tygodniach proces konwersji sklepów przejętych od Tesco utrzymywał wysokie tempo.
Coraz więcej sklepów, coraz więcej miejscowości z Netto
W ciągu ostatnich dwóch tygodni duński detalista rozszerzył działalność aż o siedem placówek, które pojawiły się w miejscowościach, w których dotychczas nie było sklepów Netto. Są to Radzymin, Niepołomice, Zakopane, Gołdap, Mszana Dolna, Chodzież i Wyszków.
Netto było już obecne w pozostałych miastach, w których miały miejsce ostatnie otwarcia: w Łodzi otworzył się już szesnasty sklep sieci, w Warszawie kolejno dziesiąty i jedenasty, w Bielsko-Białej piąty, w Żninie – drugi, podobnie jak w Tomaszowie Mazowieckim, Czechowicach-Dziedzicach i Zabrzu.
– Otwarcie każdego sklepu, czy to w małej miejscowości, czy w stolicy, to dla nas powód do dumy. Rośniemy dosłownie z tygodnia na tydzień. Cieszymy się, że coraz więcej Polaków ma szansę poznać Netto – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto. – Połączenie szerokiego asortymentu z atrakcyjnymi cenami to złoty środek, co doceniają nasi klienci. Zapraszamy na zakupy do sklepów Netto, by się o tym przekonać – dodaje.
Wszystkim otwarciom standardowo towarzyszą liczne promocje, sięgające nawet blisko 60 proc. Obowiązują one od czwartku (dnia otwarcia) do następującej po nim soboty.
Netto 3.0: wygoda, minimalizm, wyjątkowy asortyment
Wszystkie nowo otwierane placówki Netto powstają w formacie 3.0 czerpiącym inspirację ze stylu skandynawskiego. Charakteryzuje się on komfortem zakupów, który gwarantują m.in. odpowiednio stonowana, nowoczesna kolorystyka wnętrz, a także szerokie alejki i neutralne oświetlenie.
Spośród 3000 produktów, które można znaleźć w stałej ofercie Netto, ok. 1000 to produkty stale rozwijanych marek własnych – m.in. marki „Prosto z zagrody” (wybór mięs pochodzenia polskiego w ekologicznych opakowaniach), „Hello Sensitive” (bezzapachowe, nie wykorzystujące barwników, hipoalergiczne produkty dla najmłodszych), „Miletto” (oparty na tradycyjnych recepturach nabiał) czy „Premieur” (wysokiej jakości produkty takie jak sery, wędliny, owoce morza, kawy i słodkości).
Jednak sklepy Netto 3.0 to także bogata oferta w atrakcyjnych cenach. W Netto każdy znajdzie coś dla siebie: znakiem rozpoznawczym sieci jest asortyment „Z Zieleniaka Netto”, w ramach którego klienci mają do dyspozycji aż 150 rodzajów świeżych warzyw i owoców. Netto stale rozwija także swoją „Półkę zdrowia”, czyli bogaty wybór produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych, a także BIO. W sklepach Netto można nabyć także liczne produkty z tzw. linii non-food: wyposażenie domowe, AGD, a nawet meble. Oferta ta zmienia się cyklicznie.
Kocha, zbiera, gotuje
Do 24 grudniaw sklepach Netto odbywa się także specjalna akcja lojalnościowa „Kocha, zbiera, gotuje”. W jej ramach można zdobyć wyjątkowe naczynia kuchenne z kamionki niemieckiej marki Fissler. Za każde 25 PLN wydane podczas jednorazowych zakupów w Netto klienci otrzymują jeden specjalny znaczek. Po uzbieraniu 10 znaczków kupujący mogą nabyć wybrane naczynia za pół ceny.
Adresy i godziny otwarcia nowych placówek Netto:
Bielsko-Biała ul. Jutrzenki 12 pon.-sb.: 6-23 | Gołdap ul. Wolności 2 pon.-sb.: 6-22 |
Chodzież ul. Ujska 3 pon.-sb.: 6-22 | Czechowice-Dziedzice ul. Legionów 83A pon.-sb.: 6-22 |
Łódź Al. Stefana Wyszyńskiego 107 pon.-sb.: 6-22 | Mszana Dolna ul. Starowiejska 4C pon.-sb.: 6-22 |
Niepołomice ul. Akacjowa 8G pon.-sb.: 6-23 | Radzymin ul. Jana Pawła II 14 pon.-sb.: 6-22 |
Tomaszów Mazowiecki ul. Warszawska 32 pon.-sb.: 6-22 | Warszawa ul. Fieldorfa 37 pon.-sb.: 6-23 |
Warszawa ul. Kleszczowa 18 pon.-sb.: 6-22 | Wyszków ul. Pułtuska 96 pon.-sb.: 6-22 |
Zabrze ul. Piłsudskiego 9 pon.-sb.: 6-22 | Zakopane ul. Chramcówki 30 pon.-sb.: 6-22 |
Żnin ul. Adama Mickiewicza 4A pon.-sb.: 6-23 |
Więcej informacji o Netto na:
- stronie www: netto.pl;
- profilu na Facebooku: Netto Polska.