Handel w Praktyce

II sesja Retail Congress 2014 pod znakiem Shopping Experience

Prelekcje drugiego bloku tematycznego „Shopping Experience” będą dotyczyć obszarów, które kształtują odczucia klienta wobec marki. W koncepcji tej znaczenie mają m.in. takie elementy jak: atrakcyjna przestrzeń handlowa, łatwość dojazdu, czas oczekiwania w kolejce czy kontakt ze sprzedawcą. W trakcie sesji słuchacze dowiedzą się jak skutecznie kreować pozytywne doświadczenia klientów, aby byli wobec sklepu czy marki lojalni, a w konsekwencji sprzedaż plasowała się na oczekiwanym poziomie.

Pierwszego dnia Targów RetailShow, 19 listopada 2014, odbędzie się V edycja konferencji Retail Congress 2014, podczas której najlepsi specjaliści zaprezentują trendy w projektowaniu sklepów różnego formatu, opowiedzą o sposobach kreowania pozytywnego doświadczenia zakupowego klienta oraz przedstawią najnowszy model sprzedaży wielokanałowej.

Zapraszamy przedstawicieli wszystkich sieci handlowych i właścicieli sklepów do udziału w konferencji.
Konferencja podzielona jest na trzy sesje tematyczne:

SESJA I: SHOP CONCEPTS

– Koncept sieci sklepów. Podstawowe elementy, przykłady funkcjonalne i estetyczne, ABC konceptu. – Dariusz Gocławski, A+D
– Wizerunek Marki – jak się wyróżnić – Michał Górski, Schwitzke Górski Sp. z o.o.
– Strefa food-to-go – mała inwestycja, duży zysk.

SESJA II: SHOPPING EXPERIENCE

– Jaki SEX* ma Twoja firma? *Shopping EXperience – Branch Brothers, Bartłomiej Dudka
– Między półkami. Badania konceptów sklepów pod kątem potrzeb konsumentów – Agnieszka Górnicka, INQUIRY
– Jak marketing wizualny w sklepie wpływa na sposób myślenia klientów i ich decyzje zakupowe. – dr Marek Borowiński
– Lojalność – najnowsze narzędzia. – Tomasz Mąkowski, RRC Poland Sp. z o.o.

SESJA III: OMNICHANNEL RETAILING

– Omnichanel w praktyce. – Mateusz Falkowski, FACT-Finder Partner Polska
– Kształtowanie polityki cenowej w sprzedaży wielokanałowej. – Dr Maciej Kraus, fernPartners
– Zarządzanie płatnościami w sprzedaży wielokanałowej. – SIX Payment Services
– Social media marketing.

Dla przedstawicieli sieci handlowych i właścicieli sklepów obowiązują specjalne ceny kart wstępu:
Udział 1 osoby w konferencji 390 zł,
Pakiet VIP: udział 1 osoby w konferencji i afterparty – 590 zł.
Przy zgłoszeniu 3 osób obowiązują rabaty.

W cenę karty wstępu na konferencję wliczony jest nieograniczony dostęp do bloków tematycznych i paneli konferencji, kawa, lunch, komplet materiałów konferencyjnych oraz pakiet publikacji ECP Polska: kwartalnik The Perfect Store Magazine, Raport: Handel oraz Raport: Shopping Centres in Poland.

Miejsce: Sala konferencyjna C1 na I piętrze w Centrum EXPO XXI. Liczba miejsc ograniczona.
Informacji nt. rejestracji udzielają:
Ewelina Baprawska, E: ebaprawska@ecppolska.pl, T: 22 865 0435
Aneta Szkiłądź, E: aneta@ecppolska.pl, T: 22 865 0500
Łukasz Krajewski, E: lkrajewski@ecppolska.pl, T: 22 865 0436

Powiązane artykuły