Jedną z branż, która najbardziej ucierpi wskutek panującej pandemii, jest sektor handlowy. Obowiązujące obostrzenia sprawiają, że zarówno właściciele, jak i najemcy centrów handlowych ponoszą ogromne starty. Jak odnajdą się w nowej rzeczywistości? Jak będzie wyglądał powrót do rzeczywistości w branży retail? O obecnej i przyszłej sytuacji na rynku opowiedzą eksperci z międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, w webinarze pt. „Disconnect to Reconnect, czyli o rynku retail w nowej rzeczywistości”, który odbędzie się już 7 maja 2020 r. o godz. 14.30.
Re-opening w praktyce
Podczas webinaru Joanna Kłusek i Sylwia Wiszowata-Łazarz z Cushman & Wakefield opowiedzą o tym, jak należy przygotować centra handlowe do ponownego otwarcia. Powiedzą o tym, jakie nowe trendy pojawią się na rynku i na co warto przygotować się w Polsce, kiedy rozpocznie się proces zdejmowania obostrzeń. Podane zostaną praktyczne przykłady i gotowe rozwiązania dla właścicieli nieruchomości w zakresie bezpieczeństwa, rozwiązań technicznych oraz kampanii marketingowych. Odpowiednie przygotowanie się do powrotu na rynek wymaga od właścicieli i zarządców nieruchomości kompleksowego podejścia, szczególnie w kontekście zachodzących zmian socjologicznych i konieczności zadbania o bezpieczeństwo odwiedzających i pracowników. Podkreślona zostanie przy tym rola współpracy najemców z wynajmującymi.
Pragniemy pokazać szanse i perspektywy dalszego rozwoju rynku powierzchni handlowych w Polsce. Pokażemy, jak dostosować planowane działania i budować efektywne strategie marketingowe, mając na uwadze zarówno interes wynajmujących i najemców, jak również oczekiwania i bezpieczeństwo konsumentów. Przepisy przełożymy na praktyczne rozwiązania, które pomogą branży retail odnaleźć się w nowej rzeczywistości – mówi Joanna Kłusek, Partner, Retail Asset Services.
Pandemia pokrzyżowała plany większości organizacji. To dobry czas, aby zweryfikować je przez pryzmat nowej rzeczywistości.
Webinar odbędzie się w czwartek, 7 maja 2020 r. o godzinie 14.30.
Zapisy możliwe za pośrednictwem:
https://event.on24.com/wcc/r/2321247/E8EB9586604E909A0BE69AB1726A1265
W celu uzyskania hasła do rejestracji na wydarzenie, prosimy o kontakt z biurem prasowym pod adresem:
Prelegenci:
Joanna Kłusek
Partner, Retail Asset Services, Poland Asset Services EMEA, Cushman & Wakefield
Joanna dołączyła do Zespołu Cushman & Wakefield w 2015 roku, obejmując stanowisko Dyrektora w dziale Zarządzania Nieruchomościami Handlowymi. Odpowiada za portfolio centrów handlowych o łącznej powierzchni ok. 277 000 mkw. GLA. Joanna posiada tytuł CCIM oraz ponad 11 lat doświadczenia zawodowego w branży nieruchomości komercyjnych, w trakcie którego miała okazję pracować na portfelach składających się zarówno z regularnych centrów handlowych jak również retail parków, obiektów typu „convenience”, jak również outletów. Przed dołączeniem do Cushman & Wakefield zajmowała stanowisko Dyrektora ds. Inwestycji i Rozwoju w BOIG The Blue Ocean Investment Group.
Sylwia Wiszowata-Łazarz
Associate Director, Poland Asset Services EMEA, Cushman & Wakefield
Sylwia zajmuje stanowisko Dyrektora Marketingu w Cushman & Wakefield od 2012 roku. W ramach pełnionej roli jest odpowiedzialna za przygotowywanie i wdrażanie strategii marketingowych dla nieruchomości komercyjnych znajdujących się w portfolio firmy. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 15-letnie doświadczenie w branży nieruchomości handlowych. Track record Sylwii obejmuje m.in. przygotowanie planów marketingowych dla ponad 100 centrów handlowych, dla których pracowała zarówno po stronie właściciela, jak i agencji. Jej kompetencje obejmują przygotowywanie strategii tzw. „otwarciowych” dla nowo powstających budynków, przygotowywanie i wdrażanie planów marketingowych oraz PR dla funkcjonujących obiektów handlowych, a także planów repozycjonowania i rebrandingu. Sylwia jest licencjonowanym zarządcą nieruchomości oraz certyfikowanym coachem biznesu. W strukturach Cushman & Wakefield Sylwia opiekuje się portfolio centrów handlowych oraz budynków biurowych w aspektach zintegrowanej komunikacji marketingowej oraz PR. Posiada wieloletnie doświadczenie jako strateg oraz mentor prowadzący m.in. szkolenia z zakresu marketingu 360, technik sprzedaży i obsługi klienta i