Handel w Praktyce

Carrefour otwiera nowy retail park w Sochaczewie i zwiększa wartość swoich aktywów

W miniony weekend (8.11.2014r.) Carrefour otworzył Sonata Park w Sochaczewie, jedną z największych inwestycji handlowych w 2014 roku. Nowy retail park o powierzchni ponad 11.000 mkw. zaoferował mieszkańcom Sochaczewa, bogatą ofertą modową oraz nowoczesny hipermarket sieci Carrefour. To pierwsza z oddanych do użytku dużych inwestycji Spółki, których celem jest zmaksymalizowanie wartości posiadanych obiektów oraz zapewnienie klientom hipermarketów nowej przestrzeni zakupowej.


Sonata Park Sochaczew to park handlowy oraz gruntownie przebudowany i zmodernizowany hipermarket Carrefour. Na powierzchni ponad 6000 mkw. nowej części obiektu, swoje sklepy otworzyły między innymi: H&M, grupa LPP (House, Cropp, Sinsay i Reserved), a także Carry, Empik, Smyk czy Drogeria Natura. Wiele z tych marek, dzięki nowej inwestycji Carrefour, zadebiutowało w liczącym ponad 35.000 mieszkańców Sochaczewie.

Carrefour inwestuje w rozwój posiadanych konceptów handlowych poprzez ich modernizację, rozbudowę oraz rekomercjalizacjęmówi Ronan Martin, WicePrezes Zarządu Carrefour Polska ds. Ekspansji i Galerii Handlowych. Sonata Park to nowoczesny obiekt, w którym zaoferowaliśmy wiele nowych marek, różnorodną ofertę hipermarketu Carrefour oraz innowacyjne rozwiązania handlowe, przyczyniając się tym samym do rewitalizacji i znacznego podniesienia atrakcyjności miasta Sochaczewadodaje Ronan Martin.

Największym sklepem parku handlowego Sonata jest hipermarket Carrefour, który przeszedł kompleksową przebudowę i rewitalizację. Powierzchnia nowego hipermarketu została zwiększona o ponad 500 mkw., co pozwoliło na przearanżowanie hali sprzedaży oraz wprowadzenie nowego konceptu Świata Przekąsek oraz Słodyczy. W hipermarkecie poszerzono również asortyment pieczywa i ciast wypiekanych w sklepie, świeżych warzyw i owoców oraz produktów od lokalnych dostawców, a także wprowadzono wędliny z własnych wędzarni Carrefour. W sklepie zastosowano także najnowsze oświetlenie LED, nowy system chłodniczy oparty na technologii CO2 oraz najnowszej generacji meble chłodnicze.

Sonata Park to jedna z największych inwestycji Carrefour tego roku. Jej celem jest maksymalne zwiększenie wartości poszczególnych działek i obiektów należących do Spółki oraz wprowadzenie w hipermarketach innowacyjnych rozwiązań handlowych.

– Obok otwarcia Sonata Park w Sochaczewie, w bieżącym roku Carrefour otworzył również, m.in. nowy hipermarket w Pile, a w najbliższych tygodniach zakończy modernizację centrum handlowego w Olsztynie – mówi Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska. – W ten sposób, kontynuujemy realizację zapowiedzianej strategii rozwoju, której celem jest podniesienie wartości naszych aktywów oraz zaoferowanie klientom lepszych zakupów w hipermarketach oraz centrach handlowych Carrefour na terenie całego kraju – dodaje Guillaume de Colonges.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 700 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 220 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.

Grupa Carrefour

Obecna w 34 krajach jest jednym z największym detalistów na świecie oraz liderem wielkiej dystrybucji w Europie. W ponad 10.100 sklepach zatrudnia 365 000 pracowników. W 2013 obroty Grupy wyniosły 100,2 mld euro. Grupa Carrefour oferująca różnorodność formatów handlowych, kanałów dystrybucji oraz działająca na wielu rynkach jest partnerem w codziennym życiu 10 milionów klientów, którzy każdego dnia odwiedzają sklepy Carrefour na całym świecie, mając dostęp do szerokiej gamy produktów i usług w najlepszej cenie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa około 700 sklepów w różnych formatach: są to hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.

Powiązane artykuły