Handel w Praktyce

Burger King w łódzkiej Sukcesji

Strefa gastronomiczna Centrum Sukcesja, powstającego w Łodzi w ścisłym centrum miasta, zapełnia się nowymi restauracjami. W tym miesiącu do już obecnych sieci dołączyła firma Burger King, która zajmie powierzchnię 108 mkw. W jej sąsiedztwie znajdzie się m.in. Subway, McDonald’s, Grand Kebab oraz Olimp.


Koncern Burger King prowadzi działalność w blisko 13 000 restauracji na całym świecie. Dotychczas w Polsce był obecny dzięki współpracy z franczyzobiorcą. Chcąc jednak znacząco zwiększyć udział w rynku, koncern zdecydował się na samodzielny rozwój poprzez założenie spółki JV, która w planach na 2015 rok zakłada otwarcie w Polsce 8 lokalizacji oraz znaczne przyspieszenie ekspansji w kolejnych latach.

Sztandarowym produktem sieci, znanym i uwielbianym na całym świecie jest kanapka WHOPPER®. Duży kawałek mięsa wołowego i chrupiące świeże warzywa to jego znak rozpoznawczy. Burger King posiada różnorodną ofertę dla każdego. Od kanapek z wołowiną, poprzez produkty z kurczakiem, sałatki oraz desery.

Na ten miesiąc zaplanowane jest podpisanie kolejnych umów najmu, przez co stopień wynajęcia centrum osiągnie jeszcze wyższy poziom. Sukcesja zostanie otwarta w III kwartale 2015 roku i zaproponuje łodzianom kompleksową ofertę handlowo-rozrywkową – mówi Damian Sudół, dyrektor ds. komercjalizacji z Fabryki Biznesu.

Funkcjonalny food court

Część gastronomiczna znajdzie się w odrębnej strefie pasażu. Zaoferuje ona klientom Sukcesji różnorodną kuchnię, od polskiej poprzez amerykańską aż do azjatyckiej. Ponadto w obiekcie znajdą się również kawiarnie oraz restauracje z zewnętrznymi ogródkami.

Powiązane artykuły