Klienci Banku
Pocztowego mogą już korzystać z aplikacji mobilnej
i internetowej EnveloBanku – bankowości cyfrowej Banku Pocztowego. W pierwszej
kolejności będą to Klienci dotychczas korzystający z bankowości internetowej
Pocztowy24 – niezbędne jest złożenie wniosku. Udostępnienie platformy
EnveloBanku większej liczbie Klientów to jeden z elementów realizacji Strategii
Banku, która zakłada dynamiczny rozwój cyfrowych kanałów komunikacji
z Klientami. Powszechne wprowadzenie tej platformy ułatwi i przyśpieszy proces
oferowania aktualnie dostępnych i nowych produktów Banku Pocztowego wszystkim Klientom
Banku.
EnveloBank jest bankowością cyfrową Banku Pocztowego i nowoczesną
aplikacją, pozwalającą
w wygodny sposób korzystać z bankowości mobilnie i internetowo. Zarezerwowana
dotychczas dla nowych Klientów, została właśnie udostępniona obecnym Klientom
Banku Pocztowego, przy zachowaniu ich dotychczasowego numeru rachunku w Banku
Pocztowym. Bank Pocztowy obsługuje prawie 1 milion Klientów, jednak w pierwszej
kolejności z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej EnveloBank będą mogli
skorzystać Ci spośród Klientów Banku Pocztowego, którzy korzystają obecnie z bankowości internetowej
Pocztowy24 – jest ich ponad 500 tysięcy. Tym kanałem będą mogli złożyć wniosek
o dostęp do platformy EnveloBanku. To kolejny krok w realizacji założeń
Strategii Banku, zakładającej, że w jej perspektywie Bank Pocztowy będzie
zmierzał w kierunku większej cyfryzacji swoich usług.
– Stawiamy na coraz większą wygodę Klientów Banku Pocztowego i realizujemy założenia Strategii Banku Pocztowego do 2022 r. w zakresie cyfryzacji naszych usług. Dlatego udostępniliśmy Klientom kolejne formy płatności mobilnych, ale także rozwiązania platformy EnveloBanku, które dla naszych dotychczasowych Klientów będą po prostu wygodniejszą bankowością internetową, czy aplikacją mobilną. Warto też podkreślić, że udostępnienie platformy EnveloBanku ułatwi i przyśpieszy proces oferowania produktów bankowych wszystkim naszym Klientom. Jednocześnie aplikacja ma nam także pozwolić na wygodne udostępnianie w przyszłości kolejnych nowoczesnych, cyfrowych produktów oferowanych we współpracy z Pocztą Polską – mówi Robert Kuraszkiewicz, Prezes Zarządu Banku Pocztowego.
W pierwszym etapie dotychczasowi Klienci Banku Pocztowego, którzy
złożą wniosek o dostęp
do aplikacji mobilnej i bankowości internetowej EnveloBank w dalszym ciągu będą
mieli dostęp także do bankowości internetowej Pocztowy24. W każdym z kanałów
będą mogli obsługiwać swoje dotychczasowe produkty z wyjątkiem karty kredytowej.
Jeszcze w tym roku Bank Pocztowy planuje udostępnić aplikację mobilną
i bankowość internetową EnveloBank już wszystkim dotychczasowym Klientom, bez
konieczności składania wniosku.
Jednocześnie w dalszym ciągu Klienci będą mogli równolegle korzystać z
bankowości internetowej Pocztowy24. Nowi Klienci dołączający do Banku po tej
dacie będą otrzymywać już dostęp jedynie
do bankowości internetowej EnveloBanku.
Docelowo platformą mobilną i internetową dla Klientów Banku Pocztowego mają być rozwiązania EnveloBanku.