Od 2 października br. Klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku – zarówno indywidulani, jak i firmowi – mogą płacić telefonem z użyciem usługi Apple Pay. Zaledwie dwa miesiące wcześniej Bank wprowadził płatności mobilne Google Pay, a już wkrótce Klienci mogą spodziewać się kolejnych nowości, gdyż Bank zapowiada udostępnienie płatności zegarkami Garmin.
Teraz użytkownicy rozwiązań firmy Apple, jak iPhone, Apple Watch czy iPad, a jednocześnie Klienci indywidualni czy biznesowi Banku Pocztowego i EnveloBanku – jego bankowości cyfrowej, bez trudu wykorzystają swoje urządzenia do dokonywania codziennych płatności. Od 2 października 2019 r. Bank Pocztowy udostępnił usługę płatności Apple Pay dla wszystkich kart debetowych i kredytowych.
–
W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy do oferty Banku istotne zmiany, które
powinni docenić Ci spośród naszych Klientów, którzy cenią sobie nowoczesną
bankowość. Nasza najnowsza propozycja to
Apple Pay – usługa, która świetnie wpisuje się w nasze plany dotyczące rozwoju
Banku Pocztowego
w obszarze nowych technologii
– mówi Sylwia Kosidło, Dyrektor Departamentu Kart Płatniczych i Bankowości
Elektronicznej Banku Pocztowego.
Klienci Banku Pocztowego mogą dodawać do Apple Pay karty debetowe i kredytowe Mastercard i Visa. Takiej możliwości nie dają jedynie Naklejki płatnicze dostępne w ofercie Banku. Bank Pocztowy staje się coraz bardziej cyfrowy – co stanowirealizację jednego z założeń Strategii Banku Pocztowego do 2022 r. W ostatnim czasie Bank wprowadził m.in. bezpieczny sposób logowania do aplikacji EnveloBanku oraz zatwierdzania przelewów z użyciem biometrii (odcisk palca), udostępnił Klientom płatności mobilne GooglePay. Klienci Banku uzyskali też możliwość korzystania z nowoczesnej platformy EnveloBanku w zakresie bankowości internetowej i mobilnej.