Handel w Praktyce

Ponad 2 000 mkw. nowej powierzchni sprzedażowej – nowe otwarcia we wrześniu

KiK to jeden z bardziej dynamicznie rozwijających się brandów modowych i wnętrzarskich w Polsce. Marka rozrasta się dosłownie z tygodnia na tydzień. Ekspansja jest realizowana w tempie, którego odzwierciedleniem jest imponująca statystyka: średnio co 7 dni następuje otwarcie nowego sklepu pod szyldem KiK.

Koncept, iż modna odzież i tekstylia codziennego użytku pomimo wysokiej jakości wcale nie muszą być drogie to idea, która przyświeca sieci KiK. Kierując się tymi standardami firma z sukcesem realizuje obraną strategię biznesową i otwiera sklepy w kolejnych miastach Polski: Gryfino, Ostrołęka, Radom i Tychy to ponad 2 000 mkw. nowej powierzchni sprzedażowej. Sieć zgodnie z zapowiedziami zwiększa tempo otwarć względem ostatnich miesięcy. Docelowo w tym roku ma powstać około 60 nowych sklepów, co pozwoli marce osiągnąć liczbę 300 sklepów w Polsce, a w najbliższych latach osiągnąć wynik około 650 sklepów.

Marka KiK obrała kierunek intensywnej ekspansji, która przejawia się zarówno w otwieraniu nowych sklepów, jak i rozwijaniu działalności tych już istniejących. Plany zakładają dynamiczny rozwój w całym kraju, z uwzględnieniem zarówno dużych, średnich, jak i małych miejscowości. W październiku nowe sklepy zostaną otwarte m. in. w Aleksandrowie Kujawskim, Bytomiu, Ostródzie, Siemianowicach Śląskich i Szczecinie.

Pierwszy sklep marki KiK w Gryfinie – otwarty 19 września – znajduje się przy ul. Łużyckiej 76 C

Drugi sklep marki KiK w Ostrołęce – zostanie otwarty 27 września – znajduje się w Vendo Park przy ul. Zielonej 1

Drugi sklep marki KiK w Tychach – zostanie otwarty 26 września – znajduje się w City Point przy al. Jana Pawła II 16/18

Piąty sklep marki KiK w Radomiu – otwarty 19 września -znajduje się w PH przy ul. Młodzianowskiej 30

Powiązane artykuły