Już w pierwszym miesiącu po zakończeniu pilotażu, aplikacja mobilna sieci sklepów Żabka przekroczyła milion użytkowników. Dodatkowo żappka stała się jedną z najpopularniejszych, bezpłatnych aplikacji w Google Play i App Store, będąc częściej pobieraną niż aplikacje takie jak: Youtube, Facebook czy Messenger.
– Nasza
aplikacja znajduje się w ścisłej czołówce najczęściej pobieranych aplikacji w
Polsce,
a nie prowadzimy sprzedaży online. To najlepszy dowód na to, że w pełni
odpowiedzieliśmy na oczekiwania klientów, stwarzając nowe możliwości prezentacji
naszej oferty połączonej
z programem lojalnościowym. Codziennie odnotowujemy kilkadziesiąt tysięcy nowych
rejestracji, a sprzedaż produktów promowanych w aplikacji stale rośnie – podkreśla Tomasz
Blicharski, Wiceprezes ds. Finansowych i Rozwoju sieci Żabka.
Aplikacja przyciąga użytkowników ciekawymi
promocjami oraz możliwością zbierania żappsów i wymieniania ich na
nagrody. Każda wydana złotówka w sieci Żabka to 4 żappsy,
do tej pory użytkownicy żappki zebrali ich już kilkaset milionów. Najczęściej
odbieraną nagrodą jest hot dog, oferowany w ramach Żabka Café. Jeśli chcielibyśmy ułożyć pionowo wszystkie hot dogi sprzedane
użytkownikom aplikacji, to ich wysokość równałaby się ponad 42 wieżom Eiffela
lub 136 długościom boisk piłkarskich.
Żabka ma w planach wzbogacanie aplikacji o nowe funkcje oraz komunikowanie jej benefitów akcjami marketingowymi. Jednym z flagowych produktów sieci, który użytkownicy aplikacji mogą już dzisiaj kupić w atrakcyjnej cenie są owocowo-warzywne smoothie Foodini, podbijające serca i kubki smakowe klientów sieci. Żappka wraz z Foodini są także bohaterami niedawno rozpoczętej kampanii telewizyjnej.
Aplikacja dostępna jest bezpłatnie w Google Play dla użytkowników systemu Android oraz w App Store dla urządzeń działających z system iOS. Można ją pobrać – Android: android.zappka.pl i iOS: ios.zappka.pl. Regulamin żappki dostępny jest w aplikacji w zakładce „Ustawienia”, w punkcie „Zasady świadczenia usług”. Bliższe informacje można znaleźć również w materiałach informacyjnych w sklepach, a także uzyskać je bezpośrednio u franczyzobiorców i sprzedawców.