Handel w Praktyce

Lekcja omnichannel – Obsługa klienta biznesowego w internecie

Pytanie, czy warto rozszerzyć sprzedaż o kanały internetowe, jest tylko retoryczne, gdyż odpowiedź brzmi: tak, jak najszybciej! Dywersyfikacja biznesu B2B i rozwój działalności o handel w sieci przynoszą korzyści zarówno usługodawcy, jaki i klientowi. Warto jednak pamiętać, że do osiągnięcia sukcesu niezbędny jest system IT, który ułatwi współpracę pomiędzy partnerami.

 

To właśnie obsługa klienta biznesowego w internecie będzie tematem bezpłatnego webinaru, organizowanego przez Comarch. Zarejestruj się i weź udział w szkoleniu:  http://webinary.comarch.pl/obsluga-klienta-biznesowego-w-internecie/. Webinar odbędzie się 27 lipca o godzinie 11:00.

 

Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się, jak usprawnić procesy sprzedażowe przy użyciu systemów IT: od składania zamówień, przygotowywania ofert i indywidualnych cenników oraz rabatów dla klientów aż po przyjmowanie reklamacji i monitorowanie płatności. Pracownicy Comarch zaprezentują rozwiązania do prowadzenia sprzedaży hurtowej w internecie: Comarch B2B oraz Comarch e-Sklep.

 

– Sprzedaż internetowa w sektorze B2B nieprzerwanie się rozwija. Klienci firmowi kupują już online niemal wszystkie typy produktów – od akcesoriów biurowych i produktów spożywczych po samochody, kombajny i maszyny przemysłowe. Sposób sprzedaży do klienta B2B zmieniał się na przestrzeni lat tak, że obecnie istnieją różne rozwiązania umożliwiające skuteczną sprzedaż w zależności od rodzaju działalności i branży kontrahenta. Aby osiągnąć sukces, należy poznać oczekiwania klientów, a następnie dobrać odpowiednie narzędzia – mówi Tomasz Gutkowski, product manager Comarch e-commerce.

 

Już teraz możesz zapisać się na kolejne webinary z cyklu „Omnichannel w praktyce”. W kolejnych miesiącach poruszane będą zagadnienia dotyczące procesów magazynowych, serwisowej obsługi klienta, bezpieczeństwie danych oraz zmianach w prawie, które od 2018 roku dotyczyć będą wszystkich mikroprzedsiębiorców.

Powiązane artykuły