Handel w Praktyce

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym i nie tylko – dowiedz się podczas najbliższego webinaru

27 kwietnia odbędzie się kolejny webinar z cyklu „Omnichannel wpraktyce”. Tym razem eksperci Comarch podpowiedzą m.in. jakefektywnie prowadzić sprzedaż w sklepach stacjonarnych, pop-upstore’ach czy na wyspach w galeriach handlowych, jak poprawićpoziom obsługi klienta, czym jest usługa Click&Collect, dlaczegojuż teraz warto zainwestować w urządzenia mobilne do sprzedaży wsklepach.

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się nastronie http://webinary.comarch.pl/zwieksz-sprzedaz-w-sklepie-stacjonarnym-i-nie-tylko/  . W trakcie webinaru będzie można zadawać pytania prelegentom zapośrednictwem czatu. Odpowiedzi, których eksperci nie zdążąudzielić podczas webinaru, zostaną przekazane przedsiębiorcom wpóźniejszym terminie.

 

Gościem specjalnym pierwszego szkolenia będzie Anna Sulima-Gillow zForbis Group, firmy projektowo – wykonawczej.

 

W dobie koncentracji na potrzebach klientów, sklep stacjonarny tonie tylko punkt, gdzie finalizowany jest proces sprzedaży, ale teżistotny element wizerunkowy firmy. Klienci sklepów z roku na rokwymagają coraz więcej w szczególności od jakości obsługi.Dlatego też pracownik sklepu musi być wspierany przez nowoczesnerozwiązana, które pomogą mu w szybki i bezproblemowy sposóbzrealizować proces sprzedaży, wymiany, reklamacji czy teżzamówienia brakujących artykułów dla klienta. Podczas webinaruzaprezentujemy rozwiązania IT, która usprawniają procesobsługi klientów – mówi Witold Podgórski, Product ManagerComarch ERP Altum & Comarch Retail.

 

Kolejne odcinki cyklu webinarów poświęcone będą komunikacji zklientem B2C oraz B2B w internecie, mobilnej obsłudze klientabiznesowego, a także procesom realizowanym na zapleczu – takim jakobsługa procesów magazynowych czy bezpieczeństwo danychprzechowywanych w chmurze. Ostatnie ze spotkań poświęcone będzieplanowanym zmianom w przepisach prawnych w 2018 roku.

Powiązane artykuły