Handel w Praktyce

Pierwszy etap budowy Multishop Jarocin ruszył w październiku

Budowa pierwszego etapu parku handlowego Multishop Jarocin ruszyła pod koniec października br. Za komercjalizację obiektu odpowiada międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

 

Park handlowy Multishop Jarocin będzie oferował 5 650 mkw. powierzchni najmu. W pierwszej fazie, która zakończy się w maju przyszłego roku, wybudowane zostanie 4 100 mkw. Na 70% powierzchni podpisane zostały już umowy najmu.

 

Generalnym wykonawcą inwestycji jest B.P.H. MARZYŃSKI Sp. z o.o. działający na lokalnym rynku od 2011 r. (dawniej Zakład Usługowy „MARZYŃSKI” funkcjonujący na rynku budowlanym od 1997 r.). Spółka specjalizuje się w budowie dróg, obiektów kubaturowych i obiektów sportowych, a także dysponuje własnym parkiem maszyn.

 

Przy wyborze generalnego wykonawcy kierowaliśmy się bardzo dobrymi opiniami, jakimi cieszy się B.P.H. MARZYŃSKI Sp. z o.o. na lokalnym rynku. Wybór sprawdzonej firmy gwarantuje właściwe tempo prac, tak, aby park handlowy został oddany do użytku w drugim kwartale 2016 roku – mówi Kamil Jasman, prokurent firmy Multishop Development Sp. z o.o.

 

Park handlowy Multishop Jarocin powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie Intermarche i Bricomarche. Dzięki wygodnej lokalizacji oraz zewnętrznemu parkingowi klienci będą mogli szybko i komfortowo zrobić zakupy. Wraz z inwestycją zostanie wybudowana ścieżka rowerowa, która ułatwi ruch cyklistom.

 

Koncepcja wynajmu w Multishop Jarocin obejmuje sklepy odzieżowe, meblowe, RTV oraz usługowe i gastronomiczne. Do tej pory wśród najemców Multishop Jarocin znalazły się m.in: salon JYSK, elektromarket RTV EURO AGD, sklep Martes Sport, Reporter Young, outlet odzieżowy o powierzchni 460 mkw. czy lokal gastronomiczny.

– Prowadzone są intensywne rozmowy z kolejnymi najemcami. Sfinalizowanie tych kontraktów pozwoli na rozpoczęcie budowy II etapu inwestycji już w 2016 roku. Do współpracy zapraszamy także lokalnych przedsiębiorców, dzięki zaangażowaniu których oferta Multishop Jarocin będzie komplementarna – mówi Tomasz Lipiński, negocjator z działu powierzchni handlowych Cushman & Wakefield.

 


W dniu 1 września 2015 r. zakończyła się pomyślnie fuzja pomiędzy Cushman & Wakefield i DTZ.  Nowo powstała firma działa obecnie pod uznaną marką Cushman & Wakefield oraz ma nową identyfikację wizualną i logo, które stanowią mocną podstawę do jej dalszego rozwoju, a także odzwierciedlają szerszą historię i dorobek tej cieszącej się zaufaniem klientów globalnej marki. Na czele nowej firmy Cushman & Wakefield stanęli Członek Zarządu i Dyrektor Generalny Brett White oraz Prezes Tod Lickerman. Właścicielem większościowym jest grupa inwestorów, w której główną rolę odgrywają firmy TPG, PAG i OTPP.

Powiązane artykuły