Handel w Praktyce

Targów ReDI

Ponad 20 nowych sieci handlowych ogłosi wejście na polski rynek, oraz szerzej, strategię ekspansji dla regionu Europy Centralnej i Wschodniej w trakcie Targów ReDI, 28-29 maja, które odbędą się na Stadionie Narodowym w Warszawie.



Polska Rada Centrów Handlowych nawiązała współpracę z firmami z Włoch, Turcji, Francji, Wielkiej Brytanii oraz Niemiec i prowadzi rozmowy o możliwości prezentacji konceptów w trakcie konferencji towarzyszącej Targom ReDI oraz przekonuje do nawiązania rozmów z przedstawicielami firm mających stoisko wystawiennicze oraz zarejestrowanymi uczestnikami targów ReDI.

– Sytuacja na Ukrainie i w Rosji mocno pokrzyżowała nam plany. Firmy z tych krajów będą obecne jedynie w roli odwiedzających. Zespół PRCH koncentruje wysiłki na pozyskiwaniu uczestników z firm będących deweloperami i zarządcami centrów handlowych obecnych w Czechach, Słowacji, Rumuni, Węgrzech oraz krajach nadbałtyckich promując jednocześnie Polskę i jej ogromny potencjał inwestycyjny oraz potwierdzaniu udziału szerokiej grupy najemców mających punkty w Polsce i mających strategię dla regionu CEE – powiedziała Anna Szmeja-Kroplewska, dyrektor generalny PRCH.

Na liście wystawców Targów ReDI można zobaczyć największych zarządców Europy: Inter IKEA Centre Polska SA, Apsys Polska SA, BNP Paribas Real Estate, BOIG The Blue Ocean Investment Group, Blackstone/ Multidevelopment, Cushman & Wakefield Polska, Echo Investment SA, Forum Gliwice, Ghelamco Poland Sp. z o.o. S.K., Immofinanz Group, JLL, Mayland Real Estate, Neinver Polska, Rank Progress Sa, RECE Poland, Savills Property Management, Trei Real Estate Poland Sp. z o.o., Trigranit Management Polska Sp. z o.o. i innych.

Partnerem strategicznym wydarzenia jest firma doradcza BNP Paribas Real Estate. Patronat Honorowy nad wydarzeniem objęli Prezydenci Miast: Białystoku, Gdańska, Gdyni, Poznania, Wrocławia, Rzeszowa, Szczecina, Lublina, Olsztyna oraz Łodzi. Wśród partnerów wydarzenia jest ponad 40 organizacji rządowych i pozarządowych oraz medialnych. patronem medialnym wydarzenia jest magazyn Galerie Handlowe.

Targi ReDI to:

Prezentacje nowych i istniejących centrów handlowych z Polski i Europy Centralnej i Wschodniej
Prezentacje sieci handlowych chcących wejść na rynek polski i rynki CEE
Centrum Franczyzy i wsparcia rozwoju sieci handlowych w Polsce i do regionu CEE
Platforma rozwoju centrów i ulic handlowych w Polsce
Prezentacje nowych technologii i usług dla najemców oraz centrów i ulic handlowych


Targi ReDI – Retail Destination Initiative
28-29 maja 2014
Warszawa, Stadion Narodowy

www.prch.org.pl oraz www.redi.org.pl

Powiązane artykuły