Handel w Praktyce

Poczta Polska z pakietami dla e-commerce: cena 3,6 zł za sztukę z opakowaniem i polisą

Poczta Polska ruszyła od września z nową ofertą dla Allegrowiczów i wszystkich sprzedających towary przez internet. Dzięki specjalnym pakietom, jednostkowa cena przesyłki spada poniżej 3,6 zł. Cena zawiera w sobie opakowanie. Przesyłka jest traktowana także jako wartościowa do 100 zł.

 

Sprzedaż pakietów prowadzona jest za pośrednictwem strony internetowej ecommerce.poczta-polska.pl. Poczta Polska doręczy pakiety z opakowaniem firmowym w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty klienta. Nowa oferta ma wzmocnić pozycję spółki na rynku e-commerce.
 

 

Cztery pakiety dla klientów e-commerce:

Pakiet POLECONY eCommerce 5 – 19,99 zł netto,
Pakiet POLECONY eCommerce 10 – 38,99 zł netto,
Pakiet POLECONY eCommerce 15 – 56,99 zł netto,
Pakiet POLECONY eCommerce 20 – 71,99 zł netto.

Zgodnie z naszą strategią do 2020 roku, głównym obszarem wzrostu firmy będą paczki, przesyłki kurierskie i cały łańcuch wartości dla eCommerce. Poczta Polska chce osiągnąć w tym segmencie 1,5 mld zł przychodów, co oznacza wzrost o 100 proc. – mówi Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż.

Co zawiera pakiet

W ramach pakietu POLECONEGO, klienci otrzymują odpowiednią liczbę opakowań firmowych (5, 10 15 lub 20) oraz możliwość nadania przesyłek o masie do 1 kg z gwarantowanym terminem doręczenia do 3 dni roboczych (D+3). Opakowanie firmowe może pomieścić małe przedmioty, takie jak: książki, płyty DVD/CD, gry, kosmetyki. Wymiar opakowania: szerokość 210 mm x długość 300 mm x grubość 50 mm.
 

Elektroniczna odprawa

Dużym udogodnieniem zarówno dla sprzedających, jak i kupujących jest aplikacja eNadawca. Dzięki niej można zarejestrować przesyłkę, a następnie znacznie szybciej ją nadać.
Pakiety przeznaczone dla Allegrowiczów obejmują przesyłki doręczane w terminie D+3. Dostawa następnego dnia oznacza nadanie przesyłki do godz. 15 i opłacenie priorytetu, który od 1 września 2015 roku kosztuje 2 zł. W nowej ofercie Poczta Polska oferuje także bezpłatny zwrot przesyłki.

 

W I półroczu 2015 roku Poczta Polska odnotowała łącznie 20 proc. wzrost wolumenu sprzedaży usług KEP (przesyłki kurierskie, ekspresowe, paczkowe) względem analogicznego okresu 2014 roku, przy równoległym wzroście rynku na poziomie 7 proc.

Powiązane artykuły