Handel w Praktyce

Carrefour otworzy nowy hipermarket w Wołominie

Carrefour Polska otworzy nowy hipermarket – w Wołominie. Sklep o powierzchni sprzedaży blisko 4 000 mkw. zlokalizowany będzie w centrum handlowym Fabryka Wołomin. Planowane otwarcie hipermarketu nastąpi jesienią 2015 roku.


W ciągu ostatnich tygodni Carrefour potwierdził zawarcie kolejnych umów najmu związanych z otwarciem nowych hipermarketów. W CH Fabryka Wołomin, Carrefour wynajmie ponad 5500 mkw. z czego blisko 4 000 mkw. pod halę sprzedaży. Nowe hipermarkety Carrefour pojawią się także między innymi w CH Posnania (d. Łacina) w Poznaniu oraz w Galerii Piła. Obecnie Carrefour posiada w Polsce 97 hipermarketów, a łącznie ponad 650 sklepów w 3 formatach: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe.

Carrefour dynamicznie inwestuje w swoją sieć hipermarketów, m.in. poprzez poszerzanie oferty handlowej, którą wyróżnia bardzo zróżnicowany wybór produktów spożywczych, jak i przemysłowych, przygotowanych pod oczekiwania i potrzeby klienta. Oferta produktów spożywczych jest niezwykle bogata i obejmuje miedzy innymi szeroką gamę produktów regionalnych, ekologicznych, bezglutenowych oraz dietetycznych. Poszerzona została kategoria produktów „Premium” o delikatesowe produkty Reflets de France, regionalne, unikalne specjały francuskie, wytwarzane tradycyjnymi metodami (większość ręcznie), wśród których znajduje się m.in. bogaty wybór serów, pasztetów, wyrobów garmażeryjnych oraz cukierniczych.

W wybranych hipermarketach Carrefour powstają też własne wędzarnie, dzięki którym klienci sieci mają możliwość zakupienia wędlin wyprodukowanych na miejscu, w oparciu o tradycyjne receptury. Hipermarkety Carrefour to najszersza oferta spożywcza i największy wybór importowanych, wyselekcjonowanych, wysokiej jakości produktów, znanych i cenionych na całym świecie. Carrefour duży nacisk kładzie także na rozwijanie oferty produktów regionalnych, nawiązując w tym kontekście relacje z cenionymi i rozpoznawalnymi lokalnie dostawcami.

Rozwój hipermarketów Carrefour to także sukcesywnie przeprowadzane remodelingi już istniejących obiektów, ułatwienia dla klientów, jak system jednej kolejki oraz inwestycje w nowe sklepy.

Carrefour Polska – multiformatowa sieć handlowa, posiadająca w swoim portfelu hipermarkety, supermarkety oraz sieć centrów handlowych, systematycznie umacnia swoją pozycję na rynku handlowym w Polsce. Carrefour posiada swoje sklepy w licznych centrach handlowych na terenie całej Polski, wynajmując pod swoje sklepy łącznie ponad 300 000 mkw. powierzchni. Zarządza także ponad 220 000 mkw. w 20 własnych centrach handlowych skupionych w dużych i średnich miastach. Obecne w centrach handlowych hipermarkety Carrefour generują wysoką odwiedzalność samego sklepu, jak i całej galerii handlowej i w znaczny sposób wpływają na pozycjonowanie oraz pozytywny wizerunek obiektu, w którym się znajdują.

Powiązane artykuły