wielobranżowe

Obrazek
1 grudnia 2014
2 grudnia odbędzie się pod znakiem Dnia Darmowej Dostawy, czyli święta internetowych zakupów. Od godziny 00:01 klienci mogą rozpocząć zakupy w sklepach biorących udział w akcji, a zamówienia złożone tego dnia zostaną dostarczone im bez kosztów przesyłki. W tegorocznej edycji akcji...
Obrazek
27 lipca 2014
Carrefour Polska otworzy nowy hipermarket – w Wołominie. Sklep o powierzchni sprzedaży blisko 4 000 mkw. zlokalizowany będzie w centrum handlowym Fabryka Wołomin. Planowane otwarcie hipermarketu nastąpi jesienią 2015 roku.
Obrazek
17 czerwca 2014
Wartość Barometru Koniunktury Konsumenckiej w czerwcu wyniosła -0,5 punktu (w skali od -100 do +100). W porównaniu z notowaniem z poprzedniego miesiąca, wskazanie Barometru wzrosło aż o 4,1 punktu. Był to czwarty z rzędu wzrost wartości Barometru. Pomimo dalszego pozostawania wartości...
Obrazek
11 czerwca 2014
CBRE zbadało najbardziej popularne ulice handlowe Warszawy w tym Chmielną, Nowy Świat, Plac Trzech Krzyży, Mokotowską, Plac Zbawiciela i Plac Konstytucji, Marszałkowską i Aleje Jerozolimskie. W Krakowie badanie objęło ulicę Floriańską, Rynek Główny, Szewską i Grodzką.
7 czerwca 2014
W wyniku zawartej umowy pomiędzy francuską grupą Auchan i niemieckim koncernem Metro Group 49 hipermarketów Real trafi do sieci Auchan.
Obrazek
15 maja 2014
Lokalny Certyfikowany to inicjatywa społeczna dwóch młodych przedsiębiorców. Bogumił Jankiewicz i Jan Adamski chcą wzbudzać zainteresowanie lokalnymi usługami i produktami oraz uświadamiać konsumentów, że warto wspierać lokalność.
Obrazek
28 lutego 2014
W styczniu Carrefour otworzył 9 nowych sklepów Carrefour Express i Globi należących do sieci franczyzowej. Placówki te powstały w pięciu województwach. Dynamicznie rozwija się sieć także w Warszawie.
27 lutego 2014
30 listopada 2012 roku, Grupa Auchan podpisała z niemieckim dystrybutorem METRO GROUP umowę wstępną, mającą na celu przejęcie aktywności Real w Europie Centralnej i Wschodniej, czyli nabycia 95 hipermarketów i 13 galerii handlowych w Polsce, Rumunii, na Ukrainie i w Rosji.
Obrazek
27 lutego 2014
Lidl zdobył 2. miejsce w rankingu detalistów Greenpeace, który organizacja opracowała na podstawie strategii sieci handlowych w zakresie pozyskiwania ryb, produktów rybnych i owoców morza. Wysoka pozycja sieci w rankingu, uzyskana już po raz kolejny z rzędu, jest tylko potwierdzeniem...