spożywcze

18 czerwca 2014
Instytut Monde Selection nagrodził złotym medalem piwo Argus Premium z oferty Lidla. Polskie piwa cieszą się popularnością na całym świecie. Instytucje badawcze nagradzają je za wyjątkowe walory smakowe i wysoką jakość. W tym roku jedna z nich, ceniona na skalę międzynarodową i zarazem...
Obrazek
5 marca 2014
W tym roku mija 22 lata od pojawienia się Sante na rynku. Każdego roku firma przygotowuje swoim konsumentom niespodzianki, m.in. poprzez tworzenie nowych produktów i linii produktowych zgodnie z niezmienną filozofią firmy. Rok 2013 oprócz wprowadzanych na półkę sklepową nowości,...
Obrazek
28 lutego 2014
W styczniu Carrefour otworzył 9 nowych sklepów Carrefour Express i Globi należących do sieci franczyzowej. Placówki te powstały w pięciu województwach. Dynamicznie rozwija się sieć także w Warszawie.
27 lutego 2014
30 listopada 2012 roku, Grupa Auchan podpisała z niemieckim dystrybutorem METRO GROUP umowę wstępną, mającą na celu przejęcie aktywności Real w Europie Centralnej i Wschodniej, czyli nabycia 95 hipermarketów i 13 galerii handlowych w Polsce, Rumunii, na Ukrainie i w Rosji.
Obrazek
27 lutego 2014
Lidl zdobył 2. miejsce w rankingu detalistów Greenpeace, który organizacja opracowała na podstawie strategii sieci handlowych w zakresie pozyskiwania ryb, produktów rybnych i owoców morza. Wysoka pozycja sieci w rankingu, uzyskana już po raz kolejny z rzędu, jest tylko potwierdzeniem...
Obrazek
26 lutego 2014
Internauci wybrali swoje ulubione piwa i najlepsze browary. Znamy wyniki tegorocznego plebiscytu organizowanego przez portal wielbicieli piwa browar.biz.
Obrazek
25 lutego 2014
Oscypek, makrela, kiełbasa jałowcowa czy lisiecka – to jedne z licznych produktów spożywczych, które poddawane są tradycyjnym metodom konserwacji. Po prostu się je wędzi. Niestety - produkcja polskich przysmaków może być zagrożona, bo wchodzące od września rozporządzenie Unii Europejskiej...
24 lutego 2014
W 2013 roku rynek pakowanych dań gotowych w Polsce zanotował znaczny spadek w odniesieniu do roku poprzedniego. Obserwowany spadek nastąpił w ujęciu ilościowym i wartościowym. Według analityków instytutu GfK, w 2014 roku negatywny trend utrzyma się zarówno, jeśli chodzi o ilość, jak i...
Obrazek
6 lutego 2014
Jak co roku TEEKANNE rzuciła wyzwanie zimie. Ale teraz było ono wyjątkowo mocne i głośne – firma, oficjalny partner Konkursu Skoków Narciarskich w Zakopanem, w ciągu dwóch dni dotarła do ponad 37 tysięcy konsumentów. Osób aktywnych, lubiących dobrą zabawę, otwartych na nowinki, pozytywnie...