Wersja do wydrukuSend by emailWersja PDF

#Kawa to najpopularniejszy hashtag na Facebooku

Obrazek
22 stycznia 2015

Polacy nie wyobrażają sobie poranka bez kawy. Jak wynika z badań IRCenter.com dla Starbucks® najpopularniejsze hashtagi, którymi oznaczamy swoje wpisy to #kawa lub #coffee. W tygodniu od 12.01 do 16.01 będzie można jeszcze lepiej rozpocząć swój dzień dzięki Starbucks®, ponieważ każda zakupiona do godziny 11:00 Latte będzie o 3 zł tańsza.


Coraz mniej Polaków publikuje swoje poranne wpisy na portalu Facebook (7,1%). Posty często zawierają odniesienia do interesujących treści, którymi chcemy się podzielić z samego rana. Badania pokazują, że Polacy dzielą się znalezionym zdjęciem bądź ciekawym artykułem przy porannej kawie. Jednym z popularniejszych hashtagów umieszczanym na portalu Facebook w godzinach 6:00-11:00 jest #kawa.

Dla wszystkich miłośników porannej dawki kofeiny Starbucks® przygotował specjalną ofertę.W tygodniu od 12.01 do 16.01 każda zakupiona do godziny 11:00 Latte będzie o 3 zł tańsza. To świetna okazja, aby dobrze zacząć dzień i by wprawić się w wyśmienity nastrój. Przygotowana przez baristów kawa z intensywnym w smaku espresso oraz lekko spienionym mlekiem z pewnością postawi nas na nogi,

a także wywoła uśmiech na twarzy na cały dzień.

*Badanie IRCenter.com przeprowadzone dla Starbucks® w oparciu o analizę dyskusji w mediach społecznościowych w okresie październik 2014 – styczeń 2015. W ramach badania uwzględnione zostały tylko hashtagi, które bezpośrednio odnoszą się do poranka. W badaniu uwzględnione zostały tylko treści opublikowane przez Internautów w godzinach 6:00-11:00.

Informacja o Starbucks

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.

Informacja o AmRest

AmRest jest największym niezależnym operatorem restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza restauracjami KFC, Pizza Hut oraz Burger King w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech, natomiast
w Hiszpanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych i Chinach restauracjami La Tagliatella. AmRest jest również operatorem kawiarni Starbucks w Polsce, Czechach oraz na Węgrzech. Dodatkowe informacje na

stronie www.amrest.eu.