Wersja do wydrukuSend by emailWersja PDF

Gwiazda Jakości Obsługi 2014 dla Ergo Hestii

Obrazek
Fot.
26 lutego 2014

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia SA po raz kolejny zostało wyróżnione prestiżowym tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2014. To szczególnie cenne wyróżnienie: o jego nadaniu decydują konsumenci.

Tytuł Gwiazda Jakości Obsługi otrzymują firmy, które w najwyższym stopniu odpowiadają na potrzeby współczesnego rynku i są najbardziej rekomendowane przez klientów. Jest to unikalne wyróżnienie, ponieważ nagrodę przyznają sami konsumenci, a nie wąskie grono jurorów.

Już od 7 lat, co roku nagrody przyznawane są 100 firmom, które klienci uznają za najbardziej przyjazne. W ramach tegorocznej edycji konsumenci przez cały rok oceniali przeszło 42 tys. firm z 200 branż. Opinie wyrażane były na portalu jakoscobslugi.pl oraz za pomocą aplikacji mobilnej Premia360. Łącznie ponad 3 miliony zarejestrowanych w programie klientów wyróżniło 100 firm, dla których jakość obsługi jest priorytetem.

Tegoroczną nowością było przeprowadzenie badania na próbie 15 tys. respondentów metodą ankietową CAWI. Oprócz oceny jakości obsługi dla każdej marki badano także prawdopodobieństwo jej rekomendacji w 2014 roku (wskaźnik NPS) oraz poziom lojalności klientów. Respondenci posługiwali się dziesięciostopniową skalą

ocen, gdzie 0 oznaczało żadne a 10 ogromne prawdopodobieństwo rekomendacji. Konsument wyrażał swoją opinię na temat wszystkich marek, z których korzystał w ostatnim roku.

O miejscu w rankingu Gwiazd Jakości Obsługi ostatecznie decyduje wskaźnik jakości obsługi oraz wskaźnik NPS. W kategorii „Ubezpieczenia” Ergo Hestia uzyskała najwyższe wyniki w obu tych kategoriach. W badaniu oceniano łącznie 13 ubezpieczycieli.
„Otrzymane wyróżnienie potwierdza słuszność obranej przez nas drogi – walki o klienta przede wszystkim jakością” – powiedziała po odebraniu nagrody Monika Rudnicka, dyrektor Biura Marketingu Ergo Hestii. „Gwiazda Jakości Obsługi 2014 dla naszej firmy to najlepszy dowód na to, że klienci rzeczywiście nas cenią, darzą zaufaniem i chcą do nas wracać” – dodała Monika Rudnicka.
Z badań przeprowadzonych przez Polski Program Jakość Obsługi wynika, że firmy wyróżnione Gwiazdą Jakości Obsługi są postrzegane jako wiarygodne i przyjazne, otwarte na dialog i potrzeby konsumentów. Wyróżnienie jednoznacznie kojarzy się z pozytywnymi cechami i emocjami, a te przekładają się na wzrost wartości marki.