Wersja do wydrukuSend by emailWersja PDF

Dobry początek roku dla franczyzy Carrefour

Obrazek
Fot.
28 lutego 2014

W styczniu Carrefour otworzył 9 nowych sklepów Carrefour Express i Globi należących do sieci franczyzowej. Placówki te powstały w pięciu województwach. Dynamicznie rozwija się sieć także w Warszawie.

Jeszcze przed końcem roku świętowaliśmy otwarcie okrągłej, setnej placówki Carrefour w Warszawie, a już w styczniu otworzyła się kolejna – na ul. Pereca 2. Dzięki unikalnemu konceptowi biznesowemu Carrefour, nowe placówki powstają zarówno dużych miastach jak i w małych miejscowościach. W styczniu nowe placówki pojawiły się w dziewięciu nowych lokalizacjach, w tym w Kielcach i Łodzi. Łącznie „rodzina franczyzowa sklepów Carrefour” liczy ponad 400 sklepów.

Elastyczna oferta

Sekretem udanego biznesu jest umiejętność dopasowania konceptu do lokalnych warunków, dlatego właśnie każda nowa lokalizacja jest szczegółowo analizowana pod kątem jej otoczenia biznesowego.

Dynamiczny rozwój sieci franczyzowej Carrefour oraz wielu zadowolonych partnerów, to najlepszy dowód na to, że strategia ciągłego analizowania potrzeb klientów i oferowania elastycznych rozwiązań jest skuteczna – mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy Carrefour Polska.

Formaty franczyzowe Carrefour Polska pozwalają elastycznie dobrać ofertę do lokalizacji – podstawowe

koncepty franczyzowe to:

• Carrefour Express mini market z zielonym logo – sklepy o powierzchni od 100 do 500 m2, dostosowane do potrzeb zarówno rynku miejskiego, jak i terenów wiejskich
• Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo – sklepy samoobsługowe, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich, ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100 m2, przeznaczone dla lokalizacji w dużych miastach.
• Firma posiada także propozycję współpracy dla właścicieli małych sklepów (o powierzchni mniej niż 100 m²) w małych miastach i na terenach wiejskich – jest nią Globi

Sklepy franczyzowe Carrefour Express convenience działają także na stacjach LUKOIL. Te innowacyjne placówki łączą największe atuty sklepu osiedlowego i sklepu na stacji paliw.