Wersja do wydrukuSend by emailWersja PDF

Czołowi eksperci branży na World Retail Congress Asia i Pacific 2014

Obrazek
12 marca 2014

Niecałe 4 tygodnie pozostały do World Retail Congress Asia i Pacific - jednego z najważniejszych wydarzeń branżowych w tej części świata. Kongres odbędzie się w Singapurze, a wśród prelegentów znajdą się czołowi przedstawiciele branży retail.

Swoje przemówienia w trakcie wydarzenia zaprezentują m.in.:
- Rt Hon Michael Fallon MP, brytyjski minister ds. biznesu i przedsiębiorczości
- Max Bittner, CEO, Lazada
- Deepesh Trivedi, Head of eCommerce, APAC, Facebook
- Sanjay Kapoor, Założyciel i CEO, Genesis Luxury
- Rowell del Fierro, prezes South and Southeast Asia, Global Payments
- Harvey Bierman, wiceprezes Global e-Commerce, Crocs Inc
- Roger Egan, założyciel i CEO, RedMart.com
- Seema Aziz, dyrektor zarządzający Sefam Pakistan
- Launa Inman, była dyrektor naczelna Billabong

Ponad 75 prelegentów z wiodących, światowych marek detalicznych, w tym z takich firm jak Alibaba, Gap, Walmart, SPAR International i Desigual, zbierze się w Singapurze w dniach 24-27 marca. Będę oni dyskutować na temat trendów w branży retail w regionie Azji i przedstawią swoje spostrzeżenia na temat dynamiki i zróżnicowania branży w tej części świata.

Kongres odbędzie

się w formule pełnego 3-dniowego programu, w trakcie którego zaprezentowane zostaną przemówienia prelegentów, odbędą się panele dyskusyjne i prezentacje, a jeden dzień zostanie specjalnie zadedykowany unikalnemu rynkowi detalicznemu Chin, w ramach dnia Exploring China Forum. Forum obejmie sesje na temat skutecznych strategii e-commerce, podlegającego transformacjom rynkowi produktów spożywczych, sytuacji hipermarketów oraz partnerskich strategii wejścia na rynek itp.

Dodatkowo kongres obejmie sesje poświęcone specyfice poszczególnych krajów regionu i kluczowych dla nich obszarów, w tym Indonezji, Indiom, Japonii, Filipinom i Malezji. Nowe spojrzenia na rynek, statystyki i badania będą nieodłączną częścią prezentowanych w ramach przemówień tematów.

Najważniejsze tematy poruszane w ramach tegorocznego kongresu to:
- globalna gospodarka i azjatycki handel - prognozy na przyszłość, w tym raporty dotyczące bieżącej sytuacji w międzynarodowej gospodarce i światowe statystyki dotyczące handlu
- możliwości budowy e-commerce - unikalne spojrzenie na wzrost sprzedaży detalicznej on-line i nowe sposoby na wykorzystanie możliwości cyfrowych
- innowacje w łańcuchu dostaw - zwiększenie wydajności operacyjnej i napędzenie wzrostu poprzez wzrost innowacji w łańcuchu dostaw
- klient jest królem - zaangażowanie klientów poprzez nagradzanie w celu zwiększenia ich lojalności wobec brandów

- World Retail Congress Asia i Pacific jest największym i najbardziej wpływowym wydarzeniem gromadzącym przedstawicieli branży retail w

regionie, stanowiącym ważną platformę dla detalistów, dzięki której mogą się się wymienić pomysłami i przedyskutować najważniejsze innowacje w sektorze. Mamy przyjemność powitać kolejnych ekspertów z branży, którzy już teraz tworzą wyjątkowe grono prelegentów - mówi Ian McGarrigle, przewodniczący World Retail Congress Asia i Pacific.

- Kongres 2014 jest ważny dla branży chociażby z jednego powodu - rok 2014 będzie rokiem rozrachunku dla całego azjatyckiego rynku. To będzie rok przemian i tektonicznych zmian, które zatrząsną rynkiem. Kongres to świetna okazja, aby usłyszeć, co sądzą na ten temat i co mają do powiedzenia liderzy różnych sektorów branży detalicznej. Jeśli ktoś może stworzyć tu chociażby jedną wielką ideę, to może to być przełom, który zmieni grę i szansę dla rynku i dla produktów. Jestem wiecznym optymistom i idę zapolować na ten wielki pomysł - powiedział Sanjeev Mohanty, CEO w Benetton India i członek Rady Doradczej World Retail Congress Asia Pacific.